Gå til innhold

Demo av Pro Evolution Soccer 6 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg var skuffa over PES. Det er kun en demo, men jeg får ikke helt lysten til å kjøpe det i stedet for Fifa.

Kontrollering av spiller er jo helt fjernt, tastene henger ikke på noen måte sammen.

Og selve spillet var ikke mye å skryte av heller.

Håper virkelig at hele spillet er bedre enn dette.

Lenke til kommentar

Både Fifa og PES skuffer stort i år. Særlig den kunstige intelligensen er sjokkerende dårlig. Springer man med en spiss mot motstanderens 16meter blir den andre spissen stående helt stille i stedet for å bli med framover. Ingen spillere er særlig villige til å gå på løp eller gjøre seg åpne for pasninger. Dette er noe PES har fått godt til tidligere, til en viss grad Fifa, men i år feiler begge så kraftig når det kommer til ren fotballfølelse at jeg skipper begge.

 

Det at Pes har horribel grafikk hjelper heller ikke

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvordan det kan skuffe. Er jo veldig likt 5'ern, bare at det er enda bedre. Er ikke vant til å spille det på pc, så kontrollene er jo litt uvante, men på fullversjonen kan du jo endre knappe-innstillingen, til dere som klaget på det.

Synes default oppsettet er omtrent perfekt uansett.

 

Duell-delen av spillet er bedre, både hodedueller og vanlig kroppskontakt.

Så skuffa? Absolutt ikke. Skal kjøpes til 360 etter hvert ja.

Lenke til kommentar

Jo mer jeg spiller PES6, dess bedre blir det. Som vanlig når ny versjon kommer ut, så er det uvant, og man kan lett bli skuffet. PES trenger alltid tid til å sette seg, og da er det bare genialt. Jeg er superfornøyd.

 

PES6 online er superfett (på PC og PS2 ihvertfall). Har hatt noen kamper idag på nettet der spillet holdt et særdeles høyt tempo. Å spille 2 mot 2 online (på 4 forskjellige PC'er) er også geniale saker.

 

Det er når man oppdager det utrolig gode gameplayet at alt det andre blir uvesentlig. Det er derfor spillet har så ekstremt mange fans som det har, på tross av FIFA's lisenser, glansbildegrafikk og EA's tykke lommebok.

 

Ikke uten grunn at forumet på pesfan.com har over 300.000 registrerte brukere...

Endret av Toa
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...