Gå til innhold

Halo-film lagt på is


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det er bra jeg.

Jeg har ikke lyst på en hel haug med Halo produkter og spill og filmer.

Jeg synes de skulle holde seg til Halo 1-3.

Det er litt ofte at filmer fra spill bare er noe dritt.

7198260[/snapback]

 

Enig. Jeg så liksom ikke helt fram til å se Master Chief på lerretet...... Håper den blir skrinlagt for godt.

Lenke til kommentar

Nå hadde ikke Doom 3 personer som Peter Jackson i produksjonsteamet heller. En annen ting er at det blir helt forskjellige sjangere, for ikke snakke at man kan bygge mye mer historie og personutvikling (til den grad man kan knytte seg til en person med en hjelm på huet :p) med Halo enn man noen gang kan med et spill som Doom.

Lenke til kommentar
Nå hadde ikke Doom 3 personer som Peter Jackson i produksjonsteamet heller. En annen ting er at det blir helt forskjellige sjangere, for ikke snakke at man kan bygge mye mer historie og personutvikling (til den grad man kan knytte seg til en person med en hjelm på huet :p) med Halo enn man noen gang kan med et spill som Doom.

7201613[/snapback]

 

Jamen....Doom 3 hadde jo 'The Rock' :ohmy:

Lenke til kommentar
Nå hadde ikke Doom 3 personer som Peter Jackson i produksjonsteamet heller. En annen ting er at det blir helt forskjellige sjangere, for ikke snakke at man kan bygge mye mer historie og personutvikling (til den grad man kan knytte seg til en person med en hjelm på huet :p) med Halo enn man noen gang kan med et spill som Doom.

7201613[/snapback]

 

Jamen....Doom 3 hadde jo 'The Rock' :ohmy:

7201666[/snapback]

The Rock er jo konge i filmen! Ikke hans feil at filmen har elendig historie

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...