Gå til innhold

Omtale av Battlefield 2142 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Battlefield 2142 når ikke opp til sine eldre brødre, likevel er det på ingen måte et dårlig spill. Det er likt sin forgjenger – men bringer nyheter i form av blant annet den nye "Titan"-modusen, et velpolert opplåsningstre og en frisk, futuristisk og apokalyptisk setting."

 

hæ? først så sier du at det ikke når opp, så at det er likt, så at det er forbedringer... bestem deg da?

Lenke til kommentar
Bf 2142 = Stor mod til Bf 2

Sier ikke mer.

7172759[/snapback]

 

Ja, det var det jeg også tenkte da jeg spilte 2142 første gang. BF Vietnam var veldig likt 1942, men det var i det minste så annerledes at det var tilgivelig. 2142 har minimalt med endringer. Nye skins på våpnene, enda flere og rarere bugs, og et stort romskip som står stille i luften... Nei, jeg synes ikke det kan kalles noe eget spill. Menmen, det er jo EA sin måte å se verden på, og vi vet alle hvordan de ser på verden...

 

Bf 2142 = Stor mod til Bf 2

Sier ikke mer.

7172759[/snapback]

 

det samme kan sies om alle battlefield-spill utenom det første

7172799[/snapback]

 

Kan ikke si meg helt enig der. BF2 kan ikke sees på som noen 1942-mod. I tillegg til å ha en helt ny (og elendig kodet) motor, så har spillet alt for mye nytt til å sees på som noen 1942-mod.

 

Men jeg skjønner hva du mener. Det er litt for få endringer i hver nye tittel. De eneste store endringene, er at hvert nye spill i serien, bruker kortere tid på å utvikles, og har enda flere bugs enn forgjengeren.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Bf 2142 = Stor mod til Bf 2

Sier ikke mer.

7172759[/snapback]

 

Ja, det var det jeg også tenkte da jeg spilte 2142 første gang. BF Vietnam var veldig likt 1942, men det var i det minste så annerledes at det var tilgivelig. 2142 har minimalt med endringer. Nye skins på våpnene, enda flere og rarere bugs, og et stort romskip som står stille i luften... Nei, jeg synes ikke det kan kalles noe eget spill. Menmen, det er jo EA sin måte å se verden på, og vi vet alle hvordan de ser på verden...

 

Bf 2142 = Stor mod til Bf 2

Sier ikke mer.

7172759[/snapback]

 

det samme kan sies om alle battlefield-spill utenom det første

7172799[/snapback]

 

Kan ikke si meg helt enig der. BF2 kan ikke sees på som noen 1942-mod. I tillegg til å ha en helt ny (og elendig kodet) motor, så har spillet alt for mye nytt til å sees på som noen 1942-mod.

 

Men jeg skjønner hva du mener. Det er litt for få endringer i hver nye tittel. De eneste store endringene, er at hvert nye spill i serien, bruker kortere tid på å utvikles, og har enda flere bugs enn forgjengeren.

7172846[/snapback]

 

ja, oppskriften er jo talt den samme hver eneste gang, og det er sjelden noen nye gameplay-mekanikker, det er bare snakk om nye brett med nye textures, bygninger og kjøretøy, samt bytte skin på karaktermodellene og gi de andre våpen.

 

se bare på dc, er ikke så langt unna bf2, eneste forskjellen er vel i grafikken og fysikken

Lenke til kommentar
Mollenpriz Postet i dag, 01:47

  jeg likte det ikke, litt for pjong pjong framfor RATATTATATATATATATA.

 

 

er du helt lam eller?

 

Det er da mer RATATATATA i BF2142 En i noen Andre BF Spill, og viss du sier "Pjong pjong" som at du tror det er laser? Så har du ikke spilt Bf2142, det er bedre våpen lyder her en i noen andre BF spill i Historien av Bf spill :)

 

Jeg ville normalt aldri lagt til en komentar på en tråd som denne, men når folk Ikke har spilt Bf2142, og legger igjen en komentar som ikke beskriver innholdet til spillet, så blir jeg litt frustrert.

 

 

Er ikke fanboy

Kan ikke stave, Dylexi (Hvordan nå en du staver det)

Lenke til kommentar
"Battlefield 2142 når ikke opp til sine eldre brødre, likevel er det på ingen måte et dårlig spill. Det er likt sin forgjenger – men bringer nyheter i form av blant annet den nye "Titan"-modusen, et velpolert opplåsningstre og en frisk, futuristisk og apokalyptisk setting."

 

hæ? først så sier du at det ikke når opp, så at det er likt, så at det er forbedringer... bestem deg da?

7172758[/snapback]

 

Jeg ser at den setningen kanskje kan tolkes feil, og har endret litt på den. Når jeg sier likt så mener jeg i utforming, og jeg skrev vel aldri at alle nyhetene var forbedringer :)

Lenke til kommentar

Det satt punktum for Gamer.no for min del dette her, at dere greier å gi dette spillet 7/10 etter EA har rushet som et helvete for å gi ut dette her er helt utrolig. Dere glemmer at Battlefeild 2142 har akkurat samme bugsene som Battlefield 2 hadde i starten, (Noen kræsjer inn i helikopteret ditt, du får teamkillet!). Av en eller annen grunn virker det som EA/Dice tar med seg en gammel plantegning når de lager spillene sine. Battlefield Vietnam hadde jo også de samme bugsa som Battelfield 1942 hadde helt i starten.

 

Men største minuset med Battlefield 2142 er jo at spillet ser dønn likt ut Battlefield 2, hva er det som gjør dette framtiden ? Sjekk mapdesignet da for pokker ! Det ligner jo på Battlefield 2 sine maps, de har brukt akkurat samme enhetene og designet som før. Argh ble nesten sur av denne omtalen. :thumbdown:

Endret av Tahiro
Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt BF2142 og er kjempe fornøyd. Nå skal ikke jeg whine på alle dere som ikke liker spillet, selv om jeg elsker det :love: . Med bra lyd, stor og fin skjerm, så har du som jeg sier: "KRIG TE TUUUSEN!" :p Hahrhar, helt feil at dette ikke er RATATATTAT, her har du RATATAT og KAPOWRHSYARWHHH! og alt det der :p Jeg er kjempe fornøyd, virkelig kule våpen og kjøretøy.

Lenke til kommentar

Jeg er imponert over at de greier å utvikle et spill som ikke er optimalisert for dobbeltkjerne, takler høyere oppløsninger enn 1440x990 (WS og ja, jeg vet man fikse dette selv, men det er ikke poenget) og sist, men ikke minst - en meny som faktisk må loade. Men av en eller annen merkelig grunn spiller jeg det fordét :(

Lenke til kommentar

Jeg elsker det :) Synest settingen er god. Utviklerene har gjort en bra jobb i å definere fremtidens krigføring. Karakteren i artikkelen er helt på sin plass.

 

Og dere som samligner dette med Star wars!! Hva er det for noe tull ball! At det er sci-fi er enste likheten jeg ser. Det er ikke likt i hverken utsende eller ånd.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...