Gå til innhold

PlayStation 3 – fortsatt mye å bevise (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er også nevnt i artikkelen at ved en lavere oppløsning flyter MotorStorm mye bedre. De gameplayklippene du har sett, har de vært i full 1080p-oppløsning?

 

Jeg har forsåvidt liten tro på at grunnen til at den er stillegående er grunnet en nedgradering av kraften i den. Grunnen er nok at det optiske-drevet ikke har like mange omdreininger i minuttet. Det er trossalt ikke viftestøyen fra xbox360 som er sjenerende, men når det optiske drevet begynner å spinne :)

 

Uansett var nok dette førsteintrykket som forventet: ps3'en er utvilsomt en kraftkar, men man må nok noen generasjoner frem i tid før det virkelig viser seg.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke. Det slår meg at Xbox 360 og Playstation 3 er førstegenerasjonskonsoller for spill i HD. Demostand'ene med Xbox 360 kjører såvidt meg bekjent kun i 720. Er hardware'n i Xbox 360 og PS3 virkelig kraftig nok til å dra spill i så høy oppløsning som 1080 uten kompromiss på effekter? Eller er det kun et spørsmål om optimalisering? Hvis hardware'n likevel er såpass kraftig som det sies, hvorfor er det da nødvendig å optimalisere så fælt? Jeg bare tenker høyt... :p

Lenke til kommentar
Håper på at PS3 faktisk blir bedre enn 360.. den kommer jo nesten 2 år senere!

Sånn som det ser ut nå... skeptisk.

7168688[/snapback]

 

 

den kommer under 1 år siden 360 ble lansert.....

 

 

11. Nov 2006 PS3

22. Nov 2005 Xbox 360

 

 

 

 

og jeg tror ikke den er så stille før jeg ser en RETAIL ps3 maskin og et 100% ferdig spill sammen

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
den kommer under 1 år siden 360 ble lansert.....

11. Nov 2006 PS3

22. Nov 2005 Xbox 360

7168723[/snapback]

Er det ikke lengre? :p Men alikevel burde det året ha en ganske fin betydning når man tenker på hvor fot teknologien utvikler seg for tia...

Og den kommer langt fra 11. Nov i Europa :hrm:

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Ang. flyt som ser bra ut paa videoer paa nettet. Det er vanskelig aa se framerate problemer i et spill som skal holde 60fps naar man ser paa en videosnutter som holder alt fra 15 til 30 bilder/sek. Dessuten kan gutta som lager spillene rendre en frame om gangen, lagre dem til disk og saa sette dem sammen til film etterpaa uten aa bry seg om fps i det heletatt.

 

-

Per Christian

Lenke til kommentar

Forsåvidt ikke så overraskende at grafikken/oppløsningen/flyten til konsollspill er oppskrytt, det har det jo vært hver gang det kommer en ny konsoll. Er vel omtrentpå PC-nivå +/- mer eller mindre som forventet.

 

Men det er bra konsollen ikke bråker så mye, og det blir spennde å se hvordan det blir med linux-ting, og dessuten om de følger opp trenden på PS2, med endel artig litt "spesielle" spill, som appelerer til den jangse mann (buzz, dansespill, singstar osv).

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...