Gå til innhold

TEST: Asus Radeon X1950 XTX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det står at minnebåndbredden er 64 Gbit/s, men dere mente vel å skrive 64 Gbyte/s.

7157029[/snapback]

 

Japps, liten feil der gitt.

 

Takk for tipset.

 

 

Vi skal forresten snart få inn et knippe andre ATI-kort, slik at vi får noe å sammenligne med. Hadde bare kortene kommet snart! :mad:

Lenke til kommentar

Må si jeg har begynnt å like kortene til ATI bedre å bedre den siste tiden mye av årsaken er vel etter de hadde et kraftig priskutt og enda mer når de kom med X1950 PRO som yter meget bra til prisen. Spørs om ikke ATI vinner mitt hjerte igjen etter å ha vært fast bruker av Nvidia siden Geforce 1 DDR ble lansert

Endret av Revox
Lenke til kommentar

hm dere må virkelig få testet dette mot 1900xtx for å se hvor mye den extra hastigheten på minnet utgjør.

 

Dere nevner drivere hele tiden, bruker dere 6.7 driveren? når jeg gikk fra 6.8 til 6.9 så fikk jeg en del hundre poeng mer i 05. så det er jo bedre drivere her allerede ;)

Lenke til kommentar
hm dere må virkelig få testet dette mot 1900xtx for å se hvor mye den extra hastigheten på minnet utgjør.

 

Dere nevner drivere hele tiden, bruker dere 6.7 driveren? når jeg gikk fra 6.8 til 6.9 så fikk jeg en del hundre poeng mer i 05. så det er jo bedre drivere her allerede ;)

7158639[/snapback]

 

Klart vi skal, men det X1900 XTX-kortet vi har er lånt bort til en test av noen kjølere.

 

6.7? Står på side tre hvilke drivere som ble brukt. Var noe beta-greier fra ATI, så det er litt synd at det er slikt man må teste med. Nå er kortet allerede ute av mine klør, men det hadde jo vært fint om vi fikk kjørt gjennom testene igjen når nye drivere var tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...