Gå til innhold

Tre millioner IE7-nedlastinger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har IE7 på jobb, brukte FF før pga jeg bruker flere vinduer på en gang og da er TAB fuksjonene veldig koselig å ha. Eneste er at flere av sidene jeg bruker ikke virker 100% i FF, så måtte switche til IE når jeg skulle bruke disse og det ble litt slitsomt.

 

Jeg er for det meste imponert over IE7, likte spesielt sidevisningen (kanskje det ikke er helt nytt, men er det for meg) Eneste er at IE7 plutselig lukker seg ned av og til, uten forvarsel eller feilmelding. Forstår ikke helt det.

 

Noen andre som har hatt problemet?

Lenke til kommentar

Har lastet den ned jeg å, men det var for å installere den på en annen PC i huset her. Jeg synes at IE 7.0 er fæl. Den er uoversiktelig og dårlig synes no jeg. Satt å prøvde den litt i går. Uff. Da er det godt å ha Firefox 2.0 med alt det man trenger på sin egen PC :D.

Lenke til kommentar
Til å være den nettleseren over 80% av Internettbrukerne bruker synes jeg ikke 3 millioner er så mye.

7154110[/snapback]

Talet vil nok stige kraftig når IE7 blir lagt med Windows Update. Til no er det stort sett spesielt interesserte som har lasta ned IE7. Mannen i gata har sikkert ikkje fått med seg at den har kome ein gong.

Lenke til kommentar
Talet vil nok stige kraftig når IE7 blir lagt med Windows Update. Til no er det stort sett spesielt interesserte som har lasta ned IE7. Mannen i gata har sikkert ikkje fått med seg at den har kome ein gong.

7154402[/snapback]

Ja, det vil det nok. Men da snakker vi jo om at det blir tvingt på folk og ikke frivillig nedlasting.

Lenke til kommentar
Blir vel lagt ut som en kritisk oppdatering snart.

7154568[/snapback]

Ja, tror det var i overgangen november/desember denne blir automatisk lastet ned til alle som bruker windowsupdate.

 

Man kan jo lure på hvorfor den ikke er lagt ut på windowsupdate allerede i dag, jeg spekulerer i om grunnen er at disse tre millionene som laster ned fungerer som beta-testere.. Altså, IE7 er offisielt ute av beta-fasen, men da de ikke sender ut programmet til alle windows-brukere, må jo dette skyldes at de ønsker ytterligere testing og feilsøking før den blir endelig levert ut...

 

Som en annen kommenterte, man skal ikke se bort i fra at størsteparten av de som lastet ned IE7 faktisk er Opera/Firefox/Safari-brukere.. Hadde vært gøy å fått opp en poll,

forslag på alternativer:

- har ikke lastet ned IE7 og er IE-bruker

- har ikke lastet ned IE7, og bruker ikke IE

- har lastet ned, og var fra før IE6-bruker

- har lastet ned, og var fra før Opera-bruker

- har lastet ned, og var fra før Firefox-bruker

 

(da folk kanskje ikke har bestemt seg for om de liker IE7 eller ei, valgte jeg å vektlegge om man var IE/Firefox/Opera-bruker tidligere)

 

 

Lenke til kommentar
Du kan velje om du vil laste ned IE7. Det er ingen som tvinger deg til å gjere det, i alle fall ikkje enda.

7154467[/snapback]

 

Nei, men den store massen henter jo ned og installerer alle kritiske oppdateringer. (selv om jeg synes MS har vært litt på kanten med hva de lanserer som kritiske oppdateringer i det siste, WGA notification feks).

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...