Gå til innhold

Nokia fortsatt smart-giganten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde Sony Ericsson og HTC hatt like mange smarttelefoner som Nokia hadde vel disse tallene vært annerledes? Sony Ericsson har tre smarttelefoner og HTC har vel ikke et enormt antall, de heller. Nokia, derimot, har noen enormt med dem. Så jeg syns det var svært logisk ;)

Endret av jornan
Lenke til kommentar

Talte fort over antall mobiltelefoner. Ble 21. Mulig jeg har fått med en ikke-Symbian mobil eller to, men også jeg kan også ha glemt en eller to Symbian telefoner. Og når Sony Ericsson har tre mobiltelefoner, der kun to av dem er i butikkene (iallefall nettbutikkene) tar jeg det som en selvfølge at Nokia selger mer. De har jo mye mer å by på ;)

Lenke til kommentar

Nesten leit å se at SE gjør det bra med P990i, etter alle forsinkelsene og løgnene ovenfor kundene.. Er jo fortsatt et bra produkt, men på den andre siden synd at det lønner seg å gjøre som dem.

 

Ellers honnør til Nokia som sitter på toppen. Ville jo trodd at HTC var større enn som så på verdensbasis, men mulig jeg bare har fått feil inntrykk.

 

Forresten synes jeg "smarttelefon" begynner å bli noe visket ut. Eksempel på dette er jo at 5500 Sport, N93 og P990i alle kan beskrives med ordet "smarttelefon". Tenkte at ordlisten til Amobil hadde en god forklaring, men der står den ikke oppført..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...