Gå til innhold

The Burning Crusade lanseres i januar (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Langt fra kjipt. Synes Blizzard viser styrke med dette. I stede for å lansere TBC til jul og dermed tjent masser av $ / £ / €, tar de seg selv i nakken og velger å lansere produktet når det er klart.

Fryktelig mange spillprodusenter har mye å lære her. Lanser spillet når det er klart for markedet, istede for å lansere det med utallige bugs å irriterende feil. Er trist å måtte vente 2-3 patches før et spill blir ferdig.

Lenke til kommentar
Langt fra kjipt. Synes Blizzard viser styrke med dette. I stede for å lansere TBC til jul og dermed tjent masser av $ / £ / €, tar de seg selv i nakken og velger å lansere produktet når det er klart.

Fryktelig mange spillprodusenter har mye å lære her. Lanser spillet når det er klart for markedet, istede for å lansere det med utallige bugs å irriterende feil. Er trist å måtte vente 2-3 patches før et spill blir ferdig.

7139059[/snapback]

 

Tror du virkelig det er slik ? Når BC kommer vil det få så mye juling og klager at om spillet kommer Januar 2008(åtte ja) eller Desember 2006 er knakendelikegyldig.

 

\Conan for meg ^^

Lenke til kommentar

Jeg synes dette er bra. Stabiliteten på serverne og kvaliteten på patchene den siste tiden har vist seg å være svært bra og i hvert fall mye bedre enn den var for et halvt til ett år siden. Det virker som om Blizzard har klart å få kontroll på systemet rundt patching, hosting og support, så at de nå venter med å lansere TBC til det faktisk er ferdig, ser jeg på som enda et kvalitetstegn.

 

Jeg for min del kan gjerne vente på TBC et halvt år til, da det fortsatt er så mye uutforsket i spillet at det nesten vil være synd å kunne levle til 70 før jeg har fått gapt over det som finnes allerede. Men det skal bli morsomt med nye områder å utforske og level- og quest-grinding igjen. :)

Lenke til kommentar

Det var vel ikke mange som seriøst forventet å se TBC i 2006, selv om det nå faktisk er over et år siden de annonserte spillet.

Men jeg er enig med de andre i tråden her - med Blizzards historie er det vanskelig å snakke negativt om deres tendens til å utsette spill. Jeg husker faktisk ikke sist gang et spill ikke ble utsatt (og jeg har spilt Blizzard-spill i over 10 år), og jeg husker heller ikke sist gang et Blizzard-spill ikke har fått glimrende kritikk fra både fans og kritikere :)

 

Jeg har sett at noen steder har satt 15. Januar som lanseringsdato, så vi får håpe det gjelder Europa også :)

Lenke til kommentar

Det var svært leit, hadde håpet å komme tilbake til WoW på den tiden jeg sikkert har mest tid; rundt juletider. Der gikk den planen i vasken...

Litt kjipt. Blizzard burde ha gjort overgangen fra WoW til BC mykere, introdusert noen av forandringene i kommende patcher. Akkurat nå virker det bare som om folk tar pauser, slutter med raids/battlegrounds og driter i å kjøpe noe som helst, siden BC-gear kommer til å overgå det aller meste.

7139508[/snapback]

Så sant så sant, meget mange jeg kjenner som hadde spilt har planer om å komme tilbake når ekspansjonen blir lansert. Det er som regel folk som har konsumert det meste av innholdet i spillet og hadde ikke særlig mere å gjøre.

Hadde det ikke vært for at Blizzard øker antall mulige spillere pr server med 25% (Når BC kommer) så hadde de sikkert hatt store problemed med å håndere de gamle spillerene som lengter tilbake :)

Lenke til kommentar

Oi, veldig modig og veldig klokt gjort av Blizzard. Var redd for at selskapet kom til å gå over til å bli et "nytt Dice", altså, å slippe spill før de var ferdige. Blizzard har alltid tidligere brukt den tiden den trenger, men med WoW merket jeg meg at de beveget seg litt raskere. Nå vet jeg at de fremdeles er gode gamle Blizzard :)

Lenke til kommentar
Langt fra kjipt. Synes Blizzard viser styrke med dette. I stede for å lansere TBC til jul og dermed tjent masser av $ / £ / €, tar de seg selv i nakken og velger å lansere produktet når det er klart.

Fryktelig mange spillprodusenter har mye å lære her. Lanser spillet når det er klart for markedet, istede for å lansere det med utallige bugs å irriterende feil. Er trist å måtte vente 2-3 patches før et spill blir ferdig.

7139059[/snapback]

Husk at mange utviklere av spill har begrenset med penger og tid, og gjerne har en publisher som setter deadline og puster de i nakken. Det er med andre ord få spillprodusenter som kan koste på seg å gjøre som de vil og føler, med tanke på hvor rått med penger Blizzard har tjent og tjener på World of Warcraft.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...