Gå til innhold

Norsk MP3-nyhet: X4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ser av bildet at den har headset inngang på siden. Det kan fort bli et ankepunkt MOT å kjøpe denne siden mange har headset med rett minijack.

7109353[/snapback]

Heilt enig, ser ikkje ut som den har ein utgang på toppen, eit lite gjennomtenkt design etter min meining.

 

Praktisk? Nei.

post-23219-1161330951_thumb.png

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

denne var kjempefin, men utgangen til høretelefoner skulle vendt oppover, så jeg kunne hatt den i lommen uten at ledningen var i veien.

 

hadde dette ikke vært ett norsk design ville jeg likevel digget denne, denne er kjempefin og viser at man ikke trenger "multi million dollar companies" for å klare det.

Lenke til kommentar
denne var kjempefin, men utgangen til høretelefoner skulle vendt oppover, så jeg kunne hatt den i lommen uten at ledningen var i veien.

 

hadde dette ikke vært ett norsk design ville jeg likevel digget denne, denne er kjempefin og viser at man ikke trenger "multi million dollar companies" for å klare det.

7109928[/snapback]

 

mp3spillere flest LIGGER i lommen, ikke står, sånn sett er det logisk at utgangen er på en av sidene.

Lenke til kommentar

Denne ser OK ut, slik som M1 multimediaspilleren. Får bare håpe at den har en overflate som tåler bruk. Glasset på min iPod er det snart ikke mulig å se igjennom.

Men, er ikke Asono på vei nedover? Concept Store butikkene er borte, dvd spilleren er borte osv. Det som er igjen, er etter min mening noen Midt På 3-et spillere med til tider kjipt design. Se på den saken som henger rundt halsen, Mica. Minner om et høreapparat fra 1960. Det har også vært endel andre bisarre produkter, der design har vunnet over funksjon. DAB radioen ser ut som om den er basert på en "låda" fra Elfa. Får håpe denne slår an slik som DVDX70 gjorde.

Lenke til kommentar
denne var kjempefin, men utgangen til høretelefoner skulle vendt oppover, så jeg kunne hatt den i lommen uten at ledningen var i veien.

 

hadde dette ikke vært ett norsk design ville jeg likevel digget denne, denne er kjempefin og viser at man ikke trenger "multi million dollar companies" for å klare det.

7109928[/snapback]

 

mp3spillere flest LIGGER i lommen, ikke står, sånn sett er det logisk at utgangen er på en av sidene.

7110638[/snapback]

 

ehh.. nei?! min i-pod nano vil jo alltid bli plassert i lomma på høykant (opp-ned), i lihet med alle de andre apple-modellene. hvor brede lommer tror du folk har? Apple er her i Trondheim nærmest enerådende blant studenter, så jeg skjønner ikke hvor faktagrunnlaget ditt kommer fra.

Lenke til kommentar
denne var kjempefin, men utgangen til høretelefoner skulle vendt oppover, så jeg kunne hatt den i lommen uten at ledningen var i veien.

 

hadde dette ikke vært ett norsk design ville jeg likevel digget denne, denne er kjempefin og viser at man ikke trenger "multi million dollar companies" for å klare det.

7109928[/snapback]

 

mp3spillere flest LIGGER i lommen, ikke står, sånn sett er det logisk at utgangen er på en av sidene.

7110638[/snapback]

 

ehh.. nei?! min i-pod nano vil jo alltid bli plassert i lomma på høykant (opp-ned), i lihet med alle de andre apple-modellene. hvor brede lommer tror du folk har? Apple er her i Trondheim nærmest enerådende blant studenter, så jeg skjønner ikke hvor faktagrunnlaget ditt kommer fra.

7117905[/snapback]

 

Er enig med Allfather der, de fleste mp3 spillere ligger i lomma, ellers så ligger de på skrå. De står ikke rett opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...