Gå til innhold

Google viser glimt av fremtiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rekkefølge saken er arti, men virker ganske unyttig. Derimot den grønne popupen har virkelig potensiale, serlig "more similare places".  Håper virkelig noe slikt blir implementert i det nåværende google.

7103653[/snapback]

 

Jeg regner med de kommer til å bruke data fra folks endringer av rekkefølgen til å modifisere søket? Om ikke er det jo fullstendig meningsløst slik jeg forstår det.

 

AtW

Lenke til kommentar
Syns det er litt merkelig at Digi.no og HW.no kommer med denne nyheten flere uker etter at dette ble kjent og Itavisen postet en nyhet om det.

7104298[/snapback]

Tja, jeg visste ikke om det selv om ITavisen har hatt en sak om det. Det er sikkert flere med emg som synes det er nyttig. Det er jo ikke slik at så fort en nyhet er presentert på ett nettsted så er den totalt utdatert og ubrukelig for andre...

 

Ideelt sett burde nok nyheten vært på alle relevante nettsider dagen den kom ut, men nå er det vel en gang slik at ingen klarer å ha oversikt over alt. Hvem som prioriterer hva til hvilke tider og med hvilken kvalitet er jo det som skiller de ulike aktørene. Skulle alle gulpet opp det samme stoffet samtidig ville det jo stort sett være designet på nettsiden som avgjorde hvem som var bra :)

Lenke til kommentar
...

et er jo ikke slik at så fort en nyhet er presentert på ett nettsted så er den totalt utdatert og ubrukelig for andre...

7104538[/snapback]

Nei, men pointet er at HW er treige.

7104615[/snapback]

Og poenget mitt er at det er umulig å dekke alt. Jeg vedder en femmer på at både Digi og Hardware har en rekke saker ITavisen ikke har dekket. Nettopp der er fordelen med mangfold :)

Lenke til kommentar
Og poenget mitt er at det er umulig å dekke alt. Jeg vedder en femmer på at både Digi og Hardware har en rekke saker ITavisen ikke har dekket. Nettopp der er fordelen med mangfold :)

7104649[/snapback]

Digi.no har en del flere saker enn ITavisen. Men det er fordi de er en finansavisen i IT verdenen. Men ITavisen har flere artikkler enn HW. Dette er litt fordi ITavisen har masse korte nyheter og rykter om alt mulig rart (Litt Se og Hør stil) og fordi de har langt færre guider og tester og satser veldig lite på nerder!

Lenke til kommentar
Digi.no har en del flere saker enn ITavisen. Men det er fordi de er en finansavisen i IT verdenen. Men ITavisen har  flere artikkler enn HW. Dette er litt fordi ITavisen har masse korte nyheter og rykter om alt mulig rart (Litt Se og Hør stil) og fordi de har langt færre guider og tester og satser veldig lite på nerder!

7104710[/snapback]

Hvis ønsker å klage på hardware.no så er IKKE dette plassen å gjøre det på. Har sett flere anledninger at du har det og å ta det opp i annen hver kategori blir feil.

 

Ta det opp under tilbakemeldinger til hardware.no takk.

Lenke til kommentar
Hvis ønsker å klage på hardware.no så er IKKE dette plassen å gjøre det på. Har sett flere anledninger at du har det og å ta det opp i annen hver kategori blir feil.

 

Ta det opp under tilbakemeldinger til hardware.no takk.

7107048[/snapback]

Nei, så viktig syns jeg det ikke er. Men dere kunne forbedret dere alikevel. Det er bare å adbonere på masse RSS feed sånn at dere enkelt ser hva som foregår i IT-verdenen. Gjerne se på ITavisen og Digi også, for å se om det er noe interessant i verden.

 

Beklager all offtopicen. Skal prøve å forbedre meg. Er bare vant til litt frie tøyler i kaféen.

Lenke til kommentar

Har alltid lurt på om det finnes noe søkemotor med en mulighet for å ekskludere diverse sites som alltid dukker opp øverst i søk. Dette gjelder spesielt når jeg søker på "XYZ review" - da får man opp tonnevis av disse teite sidene som skal selge noe og har såkalte customer reviews av tingene eller slike pris-sammenlignings sites med samme "reviews".

 

Mens det jeg egentlig er på jakt etter er en god review uavhengig av noen som ønsker å selge noe. Er det noen som kan tipse meg i retning av en slik funksjon i noe søkemotor?

Endret av johncl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...