Gå til innhold

Test: En bedre oppgavebehander


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med oppgavebehandleren kan du for eksempel legge den tekstmeldingen du holder på med i bakgrunnen mens du blar i kalenderen eller bruker nettleseren, akkurat som på en PC.
Altså akkurat som aktivitetsmenyen som er standard på nye SE-telefoner? :p

7083529[/snapback]

Altså akkurat det samme som oppgavebehandleren som har vært i S60 siden 7650.

 

Greit program det her vel.. Eneste nytten jeg ser er at den viser mengde ram tilgjengelig, men det er jo noe det. Lukke/bytte programmer kan man allerede, og søke etter programmer virker for meg unødvendig når man kan ordne menyen og aktivt skrivebord på mobilen til punkt og prikke som man selv ønsker det.

Lenke til kommentar

Veldigt nyttig program for min del. Hadde fullverson på min N80 før den brant opp i helga. Likte at det på en måte var et eget program til dette istedet for det som var orginalt der det kom opp liten rute på ene siden av displayet. Er også genialt at du kan søke etter program på telefonen og slikt. Gjikk ofte raskere å opne program på denne måten pga treg telefon. Der var ikke bare "lukk program", men en "tvunget lukking" eller hva d nå hetet. Var ganske mye brukt med meg pga visse program ofte hengte seg opp, og vanlig lukking ikke fungerte.

Lenke til kommentar

Med tvunget lukking, lukkes programmet med en gang da?

 

Har hatt problemer med at enkelte programmer har hengt seg. Har jeg så prøvd å lukke programmet via programbehandling har det ofte tatt tid, og da mistenker jeg programmet ville kommet seg ut av "henget" uansett... Så, for min del er tvunget lukking en god funksjon i programmet..

Lenke til kommentar
Med tvunget lukking, lukkes programmet med en gang da?

 

Har hatt problemer med at enkelte programmer har hengt seg. Har jeg så prøvd å lukke programmet via programbehandling har det ofte tatt tid, og da mistenker jeg programmet ville kommet seg ut av "henget" uansett... Så, for min del er tvunget lukking en god funksjon i programmet..

7086096[/snapback]

Ja det virket slik for min del ivertfall. Opplevde det samme som deg med vanlig lukking, men med tvunget så avluttet det med en gang og telefonen hang ikke. Skal sies at jeg ikke prøvde programmet mer en to dager før jeg mista mobilen, men skal ha dette når jeg får ny.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...