Gå til innhold

Kompakt for Core 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på nårtid XPC-produsentene skal begynne å skjønne at man ønsker mere ytelse av strømforsyningene...

7053415[/snapback]

 

Ønsker man det? Jeg øsnker det ikke, 250 watt er nok til å drive en hefitg PC om mesteparten kan taes ut på 12V, med en Core-CPU så er det masse overskuddskraft igjen til andre ting når HK, HD, CPU og optisk drev har fått sitt.

 

AtW

Lenke til kommentar
Lurer på nårtid XPC-produsentene skal begynne å skjønne at man ønsker mere ytelse av strømforsyningene...

7053415[/snapback]

 

 

synest det er fint at de satser i flere grupper... 1 budsjett og en gamer modell.

 

men er enig at det burde vært mere power. spesiellt når de nye shuttlene har plass til større psu. kunne vært der de små HDD viftene er eller noe.

 

men til denne modellen funker vel 250W

Lenke til kommentar
Jeg synest den var litt for dyr. 250W blir nok litt lite for de kraftigeste skjermkortene.

7054482[/snapback]

 

 

Som flere andre har påpekt, trenger du større psu for kraftigere skjermkort kjøper du SD37P2 istedet. Dette er "billig-modellen", som er rettet mot folk som gjerne ønsker en liten kontor/hjemme-pc med C2D.

Lenke til kommentar
Jeg synest den var litt for dyr. 250W blir nok litt lite for de kraftigeste skjermkortene.

7054482[/snapback]

 

 

Som flere andre har påpekt, trenger du større psu for kraftigere skjermkort kjøper du SD37P2 istedet. Dette er "billig-modellen", som er rettet mot folk som gjerne ønsker en liten kontor/hjemme-pc med C2D.

7054711[/snapback]

Jeg vet det, det er derfor jeg synest den er for dyr. Rundt 2000 - 2500 kr hadde vært en mer fornuftig pris.
Lenke til kommentar
Jeg synest den var litt for dyr. 250W blir nok litt lite for de kraftigeste skjermkortene.

7054482[/snapback]

 

 

Som flere andre har påpekt, trenger du større psu for kraftigere skjermkort kjøper du SD37P2 istedet. Dette er "billig-modellen", som er rettet mot folk som gjerne ønsker en liten kontor/hjemme-pc med C2D.

7054711[/snapback]

Jeg vet det, det er derfor jeg synest den er for dyr. Rundt 2000 - 2500 kr hadde vært en mer fornuftig pris.

7055051[/snapback]

 

Man sikter seg vel allerede innpå et ganske dyrt skjermkort viss man trenger så veldig stor PSU, så de priser den vel etter markedet.

 

AtW

Lenke til kommentar
Jeg synest den var litt for dyr. 250W blir nok litt lite for de kraftigeste skjermkortene.

7054482[/snapback]

 

 

Som flere andre har påpekt, trenger du større psu for kraftigere skjermkort kjøper du SD37P2 istedet. Dette er "billig-modellen", som er rettet mot folk som gjerne ønsker en liten kontor/hjemme-pc med C2D.

7054711[/snapback]

Jeg vet det, det er derfor jeg synest den er for dyr. Rundt 2000 - 2500 kr hadde vært en mer fornuftig pris.

7055051[/snapback]

 

At den er for dyr er jeg helt ening med, burde vært priset mer tilsvarende "budsjett-SFF'en" til AM2-sokkelen, SK22G, som kostet rundt 2000 kroner når den kom, og er rimelig lik SD32G2.

Lenke til kommentar
Jeg synest den var litt for dyr. 250W blir nok litt lite for de kraftigeste skjermkortene.

7054482[/snapback]

 

 

Som flere andre har påpekt, trenger du større psu for kraftigere skjermkort kjøper du SD37P2 istedet. Dette er "billig-modellen", som er rettet mot folk som gjerne ønsker en liten kontor/hjemme-pc med C2D.

7054711[/snapback]

Jeg vet det, det er derfor jeg synest den er for dyr. Rundt 2000 - 2500 kr hadde vært en mer fornuftig pris.

7055051[/snapback]

 

Man sikter seg vel allerede innpå et ganske dyrt skjermkort viss man trenger så veldig stor PSU, så de priser den vel etter markedet.

 

AtW

7055127[/snapback]

Hvis du ser på lignende barebone-kabinett fra Shuttle (uten støtte for Core 2 Duo) så ser du at prisene er rundt 2000 kr og oppover. Dermed synest jeg at denne er for dyr, med tanke på at den har strømforsyning på 250W og dermed ikke egnet på kraftige skjermkort. De som satser på en kontor-/hjemme-pc uten kraftig skjermkort vil nok ikke betale såpass for kabinettet med innhold.
Lenke til kommentar
Hvis du ser på lignende barebone-kabinett fra Shuttle (uten støtte for Core 2 Duo) så ser du at prisene er rundt 2000 kr og oppover. Dermed synest jeg at denne er for dyr, med tanke på at den har strømforsyning på 250W og dermed ikke egnet på kraftige skjermkort. De som satser på en kontor-/hjemme-pc uten kraftig skjermkort vil nok ikke betale såpass for kabinettet med innhold.

7055186[/snapback]

 

At den kanskje er dyr i forhold til tilsvarende bokser er jeg enig i, men du får et ganske kraftig skjermkort inn i denne også, om den har en fornuftig 12V-effekt, så tipper jeg du fort kan trøkke 100 watt eller mer ut av skjermkortet uten at PSUen kneler. Det dekker mange, men kanskje ikke de aller ivrigste gamerene.

 

AtW

Lenke til kommentar
Hvis du ser på lignende barebone-kabinett fra Shuttle (uten støtte for Core 2 Duo) så ser du at prisene er rundt 2000 kr og oppover. Dermed synest jeg at denne er for dyr, med tanke på at den har strømforsyning på 250W og dermed ikke egnet på kraftige skjermkort. De som satser på en kontor-/hjemme-pc uten kraftig skjermkort vil nok ikke betale såpass for kabinettet med innhold.

7055186[/snapback]

 

At den kanskje er dyr i forhold til tilsvarende bokser er jeg enig i, men du får et ganske kraftig skjermkort inn i denne også, om den har en fornuftig 12V-effekt, så tipper jeg du fort kan trøkke 100 watt eller mer ut av skjermkortet uten at PSUen kneler. Det dekker mange, men kanskje ikke de aller ivrigste gamerene.

 

AtW

7055317[/snapback]

Poenget mitt er, og forblir at den er dyr iforhold til spesifikasjonene. Men at et brukbart skjermkort vil gå har jeg sagt ingenting imot..
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...