Gå til innhold

Vista Starter Edition kommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vista Starter vil trolig ikke komme med like store begrensninger som XP Starter Edition - for eksempel vil brukeren kunne åpne flere vinduer samtidig enn det som var tillatt i XP Starter Edition.

 

Eh... Er det begrensing i hvor mange vinduer du kan åpne? Jeg vill tro at det ikke skyldes hardwarebegrensinger, wtf er vitsen med å begrense antall åpne vinduer?

 

Er CTRL+A+ENTER på skrivebordet virkelig et så stort problem? :p

Lenke til kommentar
Vista Starter vil trolig ikke komme med like store begrensninger som XP Starter Edition - for eksempel vil brukeren kunne åpne flere vinduer samtidig enn det som var tillatt i XP Starter Edition.

 

Eh... Er det begrensing i hvor mange vinduer du kan åpne? Jeg vill tro at det ikke skyldes hardwarebegrensinger, wtf er vitsen med å begrense antall åpne vinduer?

 

Er CTRL+A+ENTER på skrivebordet virkelig et så stort problem? :p

7038120[/snapback]

 

Vitsen er den samme som med alle andre versjoner (utenom premium), det legges inn begrensinger i OSet, slik at man får delt inn markedet i dyre og mindre dyre versjoner.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg synest det er dumt å kjøpe en fullstendig amputért Windows. Da er det nok bedre å legge inn Ubuntu som er gratis, og kan gjøre det aller meste som vanlige brukere trenger. Installasjonen av Ubuntu er også veldig enkel, og med litt veiledning vil brukere kunne legge inn Xine med codecs. På toppen av det hele vil systemet bruke langt mindre ressurser enn Vista, og det går godt på pcer som for eksempel er 9 år gamle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

De gjør det samme med medisiner også; sleng noe dårlig dritt som ikke funker til de som betaler lite...

 

En annen ting;

 

Er dette en fysisk annen vindows versjon eller kan man "åpne" den til f.eks Professional utgeven ved hjelp av passord/kode eller noe ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...