Gå til innhold

ATI RD790 for firekjerne AM2+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
4 skjermkort  :!:

 

Holy Pony hvor skal dette ende

7031859[/snapback]

Det er på vei på markede med nvidia... og viss man kaller quad sli for 4 skjermkort så er 2 x 7950 gx2 fire kort tilsammen :p

 

Men skal bli spenende og se om det blir quad crossfire.... det hadde vært nice :D

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Sant det, lol man må vist sikkert kjøp seg en PSU som er 1000 W... LoL da trenger man ikke radiator om vinteren... xD

 

"Phyx" Not a bad Idè, når det kom til at man kunne ha flere kjerner i en GP Unit... kanskje du skal send en E-mail til dem og spør... =p

7032285[/snapback]

 

Fordelen er vel at det kommer et pra PSUer ut på markedet som også kan drive noen titalls disker alene...

 

Elers er jeg spent på disse chipsettene, jeg håper de ordner opp i et par av nforce sine "skavanker" (dvs ikke har de samme skavankene selv), nemlig litt for dårlig minnestøtte (jeg vil at alt av minne om ikke er ødelagt skal fungere greit, i det minste mer av minnet), og for få sata-porter.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hadde håpt at neste generasjons entusiast-chipset var tiltenkt et fysikk-kort også (PPU?), i tillegg til XFire/SLI. Altså 2x16 + 1x8 PCIE. Eller klarer man seg fortsatt med 8-linjers PCIE for en moderne GPU?

 

Håper forørig at AMD får ATI til å lage bedre linux-drivere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...