Gå til innhold

Kjør trailer i 18 Wheels of Steel: Haulin' (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fullversjonen av denne og det er fantastisk gøy. Var en opptur fra det tidligere convoy. som ble litt for ensformig og manglet litt fra virkeligheten. så er dette mye bedre ved mulighet for å kjøpe brukt eller ny lastebil + du kan kjøpe egen henger. 9/10

 

 

MVH bZerk

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

haulin' er et veldig bra spill og en veldig mye bedre en tidligere versjon convoy men det beste spillet i 18 wheels of steel serien er pedal to the metal syns jeg. savner muligheten til å skru av purken og skruv av de greiene at du må sove og sånn men ellers et bra spill. savner fortsatt litt mer bakker og fjell da. og litt større byer. men eller så er haulin' et av mine topp 3 spill. 2 plassen går til pedal to the metal og 1 går såklart til oblivion.

 

lurer på hvordan det nye trailer spillet blir jeg. rig'n'roll. Les mer om rig'n'roll.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Spilt dette en stund nå og må si at det er et ganske bra spill. :thumbup:

 

Men jeg begynner å få opparbeidet en del biler og fått mange kontrakter og jeg mangler sjåfører. Stopper på hvert hotell og sjekker, men har bare klart å finne to sjåfører. :( Noen som har tips på hvordan jeg kan finne flere? :hmm:

 

stian

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...