Gå til innhold

Google interessert i YouTube


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst - mange har klaget på at nyhetene på HW.no er gamle og dårlige, og nå begynner jeg også å bli litt lei. Ikke noe galt i utgangspunktet med denne nyheten, men det er 3 dager siden jeg leste om dette på VG, dog var summen da 11 milliarder - etter det har jeg lest samme nyheten i omtrent alle nettaviser som eksisterer, og så her nå.

 

Oftere og oftere i det siste har det kommet utdaterte nyheter på forsiden av HW.no. Det er forsåvidt greit om man ikke leser noen andre aviser på nettet, men det tviler jeg er tilfellet med noen. Min mening er som modern brukte å si til meg da jeg var liten, "dersom du ikke har noe fornuftig å si, kan du bare holde kjeft!".

 

Oversatt mener jeg at det er bedre å la være å skrive disse "ny"-hetene, enn å okkupere førstesiden med dem.

Lenke til kommentar

Nå har vel dette noe med at alle mediebedriftene i Mecom deler litt med hverandre, og at det ikke er vanlig for hardware.no å komme ut med noe i helgene.

 

Forøvrig skal det sies at jeg ikke helt skjønte at det bildet bare var et bilde så jeg prøvde å trykke på "play" opptil flere ganger :wee:

Lenke til kommentar
Oftere og oftere i det siste har det kommet utdaterte nyheter på forsiden av HW.no. Det er forsåvidt greit om man ikke leser noen andre aviser på nettet, men det tviler jeg er tilfellet med noen.

7031495[/snapback]

Direkte oversatt mener du at jeg og andre som ikke pløyer aviser daglig likegjerne kan gå glipp av slike nyheter?

 

Flisespikkeri sier jeg. Bedre sent enn aldri.

Lenke til kommentar
Forøvrig skal det sies at jeg ikke helt skjønte at det bildet bare var et bilde så jeg prøvde å trykke på "play" opptil flere ganger :wee:

7031697[/snapback]

 

Sier jo litt om hvilken innvirkning YouTube har på en uskyldig sjel...

 

(Og, jo, jeg gjorde akkurat det samme... :p)

Lenke til kommentar
Kall meg dum, men hva tjene de på av å vise "video'er" ?

7032326[/snapback]

Ïngenting enda. Men YouTube har mange brukere (100 mill. video avspillinger hver dag). og derfor er de mye verdt siden de kan tjene mye penger vis de viser reklame. Grunnen til at YouTube ikke har gjort det enda er at det er mye copyrighted matriale på YouTube. Dette går greit nå så lenge YouTube fjerner innholdet vis opphavsretteierne sier fra og ikke tjener penger på innholdet. Men når YouTube begynner å tjene penger på de ulovlige matrialet (selv om de fjerner det vis eierne sier ifra). begynner de å bevege seg inn i et ulovlig område av loven.

 

Hvis Google kjøper opp YouTube slutter jeg å bruke begge deler. Jeg er rimelig lei at store selskaper kjøper opp andre store selskaper fordi man skal tjene mer penger. Penger er det samme som kontroll, og de største selskapene ønsker nok mer monopol på deres område og dermed mer penger.

7032725[/snapback]

Helt enig.

Bedre at Microsoft kjøper YouTube og at det blir konkuranse enn at Google skal få hele herredømmet. Konkuranse er det som bringer verden mest mulig forover!

Lenke til kommentar

Google video vart ikkje so stort som dei ville, dei kjøper opp youtube.

Minner dette veldig om MS?

Er ikkje berre MS som kjøper opp mindre selskap lenger nei.

 

Edit: Akkurat det at google kjøper opp youtube trur eg ikkje vil øydelegge tenesten. Godt mulig den blir betre.

Eg berre tenkte på alle dåke google fans som klager på at MS kjøper opp mindre selskaper, vel no gjer google nett det samme=)

Endret av TheOneAsk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...