Gå til innhold

Sniktitt på Alan Wake (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så på IGN tror jeg det var at det også var annonsert til PS3? Jeg vet hovedsiden til alanwake sier at det er eksklusivt men man vet da vel aldri :) Ellers ser spillet ut som et typisk remedy spill (Her hinter jeg til Max Payne). Hvis det er noe de folkene der kan så er det story, la oss håpe de klarer å gjøre det samme som de har gjort før, om ikke bedre ;)

Lenke til kommentar

Jøye jerremiasen hvor herlig fint dette så ut. Grafikken presterer sitt på bildene, og holder den vann hele veien til release så blir jeg å investere i dette. Om det i tillegg klarer å holde en historie som er bare knall, noe Remedy ikke skulle ha problemer med etter Max Payne spillene, så tror jeg dette kan bli en av de store titlene til 2007.

Lenke til kommentar
Dette er eit spel eg først og fremst kjem til å kjøpe pga. kobinasjonen historie og gameplay. Eg håper at det kan leve opp til Max Payne.

 

Vart det sagt noko om det kom til å bli nevneverdige forskjellar på 360 og PC-versjonen?

 

7031745[/snapback]

 

Jepp! Har storkost meg med Max Payne, så dette kan blir veldig bra, håpar dei berre ikkje har gløymt korleis dei lagar gode spel.

 

Om det blir forskjellar

 

Markus expects the visual and gameplay experience to be identical on the Xbox 360 and the PC when Alan Wake ships, hopefully without any in-game load screens.

 

Får håpe dei klarer det!

Lenke til kommentar

Hm, er det bare meg eller virker det som om historien i spillet er kraftig innspirert av "Secret window, secret garden" av Stephen King? En forfatter som mister skrivelysten fordi hans kjære har forlatt ham, men om natten (og til dels dagen da) dikter han opp en person som ikke eksisterer.

 

Uansett, om historien er i nærheten like bra da, så kan jeg love et knall spill.

Lenke til kommentar

Hvis gameplay i dette spillet kommer på en måte og gjenspeile den herlige grafikken så er det ingen tvil om at dette kommer til å bli årets spill for 2007...

Grafikken i følge screenshots som jeg har sett gir deg rett og slett tårer i øynene...men håper inderlig at de ikke har bare fokusert på grafikken...

Lenke til kommentar
Meget lovende.

 

Det eneste negative er vel maskinkravet til PC. Det er blir vel rett og slett billigere for meg å kjøpe en 360 + spillet enn å oppgradere.  :blush: (God nok grunn for 360 synes nå jeg!)

7032051[/snapback]

Har det kommet noen maskinkrav allerede? =/ Blir sikkert ganske tøffe uansett da.. :hmm:

 

Gleder meg masse til denne tittelen! Ser bare helt utrolig bra ut dette, håper det blir minst like bra som Max Payne!

Lenke til kommentar
Det eneste negative er vel maskinkravet til PC. Det er blir vel rett og slett billigere for meg å kjøpe en 360 + spillet enn å oppgradere.  :blush: (God nok grunn for 360 synes nå jeg!)

7032051[/snapback]

Du trenger jo ikke å ha absolutt toppinstillinger på grafikken da. Det blir nok billigere med en 360 ja, men det sier seg jo selv at en PC med fire CPU'er og det siste innen skjermkort i 2007 vil gi bedre grafikk og ressurser.

Topp-grafikken i AW blir nok kun for spesielt interesserte. ;)

Lenke til kommentar

Alan Wake kan mildt sagt sies å være et ambisiøst prosjekt, men er det noen jeg har tro på kan få det til så er det Remedy. Hatt stor respekt for de helt siden Future Crew-tiden, hvor flere av grunnleggerne av Remedy kom fra, og helt siden demo-scenen har de vært pionerer innenfor grafikk.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...