Gå til innhold

– Kunne vært dobbelt så stort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for i år, ses neste år, jeg har en tittel å forsvare :p

 

Vil rette en stor takk til arrangørene, det har vært veldig vellykket, iallefall sett fra mine øyne. Minor bumps in the road vil det alltid være, men her var det iallefall ikke noe som gikk utover DELTAKERNE, noe som selvsagt er viktig.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det tradisjon at det skal være trance på et dataparty? *grøsse*

 

Men virker som et flott produkt dere har stelt istand folks :)

7025317[/snapback]

Neste års HW-lan, trancefritt! All trance blir slått kraftig ned på.

 

Synest dette var ein veldig god debut av HW-Lan, neste år blir det større og betre. :thumbup:

Lenke til kommentar
Vanligvis så har jo wrestling mannfolk med muskler men der var det bare feite mannfolk..hehe...hmm kanskje jeg skulle vært med..fått litt trim..hehe :!:

7024781[/snapback]

 

Amerikansk wrestling har folk med bulende muskler ja. Ikke så rart, ettersom 99% av dem spiser boler til alle måltidene.

De der er nok ganske sterke også, det går an å trene styrke uten å trene volum, vet du vel sikkert. ;)

 

Hvorfor er det tradisjon at det skal være trance på et dataparty? *grøsse*

7025317[/snapback]

 

Tja, kan vel ha noe med at ikke alle har samme smak som deg?

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Dropp musikken til neste år! Please!

 

Høy musikk gleder kanskje 1% av folka på lan og plager de resterende 99%. Do teh math.

 

En annen ting som kunne vært litt morsomt er å få sendt flere kamper på storskjerm og gjøre esport litt mer publikumsvenlig for folk på lanet. Dvs. oppriggingen rundt cs og css finalen var veldig bra, hadde vært kult med sånt oppsett rundt flere kamper.

 

Men med tanke på at dette var første hwlan, så var det utrolig bra! Gratulerer med et godt gjennomført lan! :)

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar

De der er nok ganske sterke også, det går an å trene styrke uten å trene volum, vet du vel sikkert. ;)

 

 

Ja tro meg, jeg har hatt "gleden" av å bli båret rundt på av Bjørn, og han slang meg opp som jeg skulle vært en pose med epler.

 

Ellers er det hyggelig med slike tilbakemeldinger. Vi har i alle fall lært veldig mye av dette.

Lenke til kommentar

Synes det var kjempegøy der, var der fra ons-fre pga skole til uka. Men det som var kjipt var at det skjedde minst de to første dagene. Dette var jo deres første LAN, så jeg skal ikke klage. Hva med å ta det fra man-fre neste gang, så kan jeg være der under hele lanet, og jeg får da muligheten til å sove ut i helgen. Men en ting som vært forferdelig, var de lave stolene. Jeg kjente det i både rygg og nakke etter noen timer, så jeg tar nok med egen stol neste gang. Jeg la ikke merke til den billige maten og frukten der, hvor var den? 30kr for en baguette er for mye synes jeg. Dere som klager på musikken, den høye musikken er en del av sjarmen til dataparties. Og jeg hørte ikke bare trance, det gikk i det meste. Det tok også litt lang tid å komme seg inn i hangaren, måtte vente ute i regnet med pc og alt, ikke bra...Ellers er jeg storfonøyd med lanet og dere kan vente meg neste gang, stå på!

Lenke til kommentar
Dropp musikken til neste år! Please!

 

Høy musikk gleder kanskje 1% av folka på lan og plager de resterende 99%. Do teh math.

Wooaahh! Gidd musikk? Greit nok at du er oppvokst i bondelandet Oslo altså, men det er ingen unnskyldning, for du burde vite hva et LAN går ut på.

Jeg har vært på en god del LAN, og selv mindre LAN en dette har MYE mere musikk.

HW-LAN var ganske så rolig på musikken, uheldigvis.

Skulle vært mere musikk fra scenen når det ikke var compoer.

 

Fiks noe system så deltagerne kan selv stemme på hva slags musikk som spilles.

En playlist på en webside, som når folk stemmer på en sang, så går den opp på listen, og den blir spilt av neddover, såklart.

Mulighet for opplastning av egen musikk burde da også være mulig såklart.

 

Vet ikke om dette er veldig vanlig egentlig, men på Xplore i Levanger (Nord-Trøndelag) så har det vært sånt system på de fleste dataparties.

Genialt opplegg.

 

Jeg stemmer for musikk fra scenen, så mye som mulig. lydnivået må selvfølgelig være så alle hører musikken, men har mulighet til å snakke med hverandre fordi.

 

Dette var vel ikke ment som et gaming-LAN, så musikk er OBLIGATORISK.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...