Gå til innhold

Samsungs D900 er i butikkene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer veldig på om dette ikke blir min neste telefon, men jeg har hørt en del negativt om Samsung og noen restriksjoner i funksjonaliteten. For eksempel har jeg hørt at noen modeller ikke har muligheten til å ringe og vibrere samtidig, og at de ikke automatisk lager stor bokstav i tekstmeldinger etter punktum.

 

Kan noen verifisere eller avkrefte at dette er tilfelle? Eventuelt andre ting som gjør at man heller skal finne seg en annen telefon? (Argumenter som omhandler kamera/radio/mp3 er ikke så farlig da jeg har andre duppeditter som tar seg av den slags :) )

Lenke til kommentar
Lurer veldig på om dette ikke blir min neste telefon, men jeg har hørt en del negativt om Samsung og noen restriksjoner i funksjonaliteten. For eksempel har jeg hørt at noen modeller ikke har muligheten til å ringe og vibrere samtidig, og at de ikke automatisk lager stor bokstav i tekstmeldinger etter punktum.

 

Jeg har hatt en Samsung D500 i 1,5år nå og har vært veldig fornøyd med den. Den lagde ikke stor bokstav etter punktum, men dette er fikset på de nyeste modellene. Min både ringer og vibrerer, så jeg tviler på at det er noe problem.

 

Det jeg liker veldig godt med Samsung er at telefonen er veldig kjapp og responsiv. Med andre telefoner, særlig Sony Ericsson, har jeg merka mye lag og venting når jeg bruker telefonen. Dette har jeg aldri opplevd med Samsung.

 

Jeg får min D900 i morra eller dagen etter. Skal gi deg en oppdatering da.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...