Gå til innhold

Omtale av GTR 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er helt enig med anmelder. :thumbup: Dette er et kongespill. Jeg har spilt GTR til det bare var filler igjen av cd`en, og likeså med GT Legends. Dette er derimot bedre enn GTR, og da tenker jeg ikke på grafikk eller skademodell og den slags, det er bare skikkelig digg å kjøre disse bilene. Noen klager på at det er enklere enn GTR - noe det er - men jeg velger å tro på folk som faktisk kjører slike biler som jobb. De sier at GTR 2 er mer realistisk enn GTR.

 

Jeg hadde nettopp et times-løp på Monza, hvor jeg kjørte om kapp med en Saleen hele løpet. Vi gikk til og med i pit samtidig. Helt sykt, jeg var faktisk sliten etterpå.

Lenke til kommentar

Virker fett.

Har ikke spilt verken GTR eller GT Legends, men tror jeg kjøper det her sammen med G25 :w00t:

 

Takk, takk. Omtale av G25 kommer nok i løpet av uka, det blir primært testet med GTR 2, GT Legends, Live for Speed og GT4 (PS2).

6975310[/snapback]

Burde ha med Richard Burns og etter min mening, selv om det ikke er spesielt nytt lengre :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har mine tvil at du ikke klarte å få bilen til å overstyre. Det er bare bånn gass det! Så kommer rumpa rimelig fort(uten traction control selvfølgelig).

 

Noen som vet om det støtter dual screen? Hadde vært utrolig stilig med en skjerm på siden av pulten her, så man kan se rett ut av vinduet! :cool:

Lenke til kommentar

det er lett å overstyre, selv med tracktion control på, men du må nok oke vanskelighetsgraden. dra den opp til simulation og slå av alt utenom antilock brakes og tracktion controll. tro meg, på de lavere gira så kommer rompa fort dersom du gasser for hard i svingen eller treffer curvsen

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...