Gå til innhold

Gorillapod for store kameraer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Noen som har erfaring med SLR modellen til Joby?

 

Klarer ikke å finne ut hva som stemmer ift hvor mye vekt stativet tåler. I artikkelen som nevnes i tråden her er det oppgitt 1,1 kg. På produsentens side står det at tåler maks 800gram. Komplett.no oppgir begge, både 1,1kg og 0,8kg...

 

Noen som har prøvd dette og vet hva stativet egentlig tåler i bruk?

 

Poenget er at dersom det maks tåler 800gram, vil det jo maks tåle bruk med feks mitt Nikon D50 + 50mm f/1.8 objektivet. Dersom det tåler 1,1, kan jeg bruke det med 'kit-objektivet' mitt, dvs Tamrons 17-50mm f/2.8.. eller et annet, tyngre objektiv.

 

Takker på forhånd for alle svar.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen som har erfaring med SLR modellen til Joby?

 

Klarer ikke å finne ut hva som stemmer ift hvor mye vekt stativet tåler. I artikkelen som nevnes i tråden her er det oppgitt 1,1 kg. På produsentens side står det at tåler maks 800gram. Komplett.no oppgir begge, både 1,1kg og 0,8kg...

 

Noen som har prøvd dette og vet hva stativet egentlig tåler i bruk?

 

Poenget er at dersom det maks tåler 800gram, vil det jo maks tåle bruk med feks mitt Nikon D50 + 50mm f/1.8 objektivet. Dersom det tåler 1,1, kan jeg bruke det med 'kit-objektivet' mitt, dvs Tamrons 17-50mm f/2.8.. eller et annet, tyngre objektiv.

 

Takker på forhånd for alle svar.

7709240[/snapback]

 

 

Har funnet ut av dette selv nå. Kjøpte Gorillapoden på pcutstyr.no. Det tåler 1.1kg av utstyr. Genialt.

 

Anbefales!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...