Gå til innhold

Lasermus med 3200 DPI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jiiz.. Jeg har Logitec G5, med 2000dpi

Jeg bruker bare 800dpi, og jeg gamer.

 

Har egentlig ikke sett det store med så mye dpi.

Dessuten var den der ikke akkurat pen :sick:

 

Den over var meg.. Klarer aldri å venne meg av automatisk innlogging. Var logget på en annen bruker, en jeg jobber med.

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Hva er "PC-bruk på høyt nivå"?

6957510[/snapback]

Markedsføringsvissvass. Når Ola Nordmann ser beskrivelsen så er det vel meningen at han skal tenke "De som kjøper den der må være sååå 1337... Jeg føler meg sånn og bare være en av de kule karene som kjøper den".

 

Musa er sikkert knallbra den. Det er bare sånt reklamevissvass og store ord jeg synes er litt tullete.

Lenke til kommentar
Jiiz.. Jeg har Logitec G5, med 2000dpi

Jeg bruker bare 800dpi, og jeg gamer.

 

Har egentlig ikke sett det store med så mye dpi.

Dessuten var den der ikke akkurat pen :sick:

 

Den over var meg.. Klarer aldri å venne meg av automatisk innlogging. Var logget på en annen bruker, en jeg jobber med.

6957688[/snapback]

Du MERKER definitivt forskjell. Spesiellt i onlinespill hvor reaksjonstiden betyr alt, som HL2DM f.eks. Tidligere var jeg bare middelmådig, men nå er jeg blitt litt bedre. :whistle:

 

Link

Link

 

*host*skryt*host* :blush:

Endret av Kris R
Lenke til kommentar

DPI har mye å si og etter min erfaring med Saitek Eclipse, så kan jeg ikke skjønne annet enn at denne musa må være ganske bra. Bedre enn Razer sine mus i hvert fall, som ikke finnes ergonomiske i det hele tatt. Personlig er Logitech G5 favoritten om dagen, men det er ikke umulig at Saitek kan ta over denne plassen med sin nyeste kreasjon. Jeg synes den så riktig så fin ut! :)

Lenke til kommentar

Noen som vet om dette er interpolerte pixler? 3200dpi laser til under 400kr hørtes litt mistenkelig ut.. Tenker på Raptor gaming M2 som skal ha 2400 dpi, men i realiteten har en billig 800dpi laser som er interpolert. Saitek har jo produsert gode tastatur utifra hva jeg har oppfattet, så det kan jo tenkes at denne musen holder stand.

Lenke til kommentar
noen som har peil på kvalitet osv på mus fra Saitek? ser jo forsåvidt grei ut den der, sikkert kul i blått :p

6957494[/snapback]

 

Jupp, den var litt kulere i blå enn de jalla fargene..

Musa ser helt grei ut og at dem prøver å etterligne mx-serien er jo bare tøv. På meg ser det ut som en mellomting mellom razer og en dual optical, noe som er en bra ting.. Eneste negative jeg kan se med en gang er sideknapper som kanskje kan være litt plastic fantastic.. En test av denne burde vel komme..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...