Gå til innhold

Det store minnemysteriet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har ett annet mysterium! Som artikkelen sier:

"telefonen har veldig god kapasitet, og plass til inntil 1500 sanger – om du investerer i et minnekort på to gigabyte vel å merke."

og

" 5300 leveres med minnekort på 256 MB. Det holder til omtrent 60 sanger på 4 MB hver."

 

Hvis 256 MB er 60 sanger, da må 1 GB være (60 x 4) 240 sanger. " 2 GB er derfor i underkant av 500 sanger. Ble kanskje med ett ett-tall for mye der i artikkelen? :)

Lenke til kommentar

http://www.dagensit.no/min-it/article883790.ece

 

Her står det at "Man kan også bruke vanlige høretelefoner via en standard 3,5 mm utgang. " Dette er jo helt genialt iforhold til bruk av vanlig standard høretelefoner.

Likte godt at nokia har fortstått at standard usb kabler også er tingen.

 

Håper det kommer ut minnekort med mer enn 2gb, så kan den godt byttes ut med min mp3spiller.

Lenke til kommentar
jeg har ett annet mysterium!  Som artikkelen sier:

"telefonen har veldig god kapasitet, og plass til inntil 1500 sanger – om du investerer i et minnekort på to gigabyte vel å merke."

og

" 5300 leveres med minnekort på 256 MB. Det holder til omtrent 60 sanger på 4 MB hver."

 

Hvis 256 MB er 60 sanger, da må 1 GB være (60 x 4) 240 sanger. " 2 GB er derfor i underkant av 500 sanger.    Ble kanskje med ett ett-tall for mye der i artikkelen?  :)

6950297[/snapback]

 

Mysteriet er rett og slett at Nokia regner omtrent 1,35 MB pr sang. Og det er jo ikke mye til lengde, eller eventuelt mye til kvalitet.

 

Vi regner på vår side 4 MB pr sang.

Lenke til kommentar

Mysteriet er rett og slett at Nokia regner omtrent 1,35 MB pr sang. Og det er jo ikke mye til lengde, eller eventuelt mye til kvalitet.

 

Vi regner på vår side 4 MB pr sang.

 

Takk for svar! Jøss, sier Nokia at 1,35 MB er bra nok bitrate for mp3-filer? :!:

Det kan vel ikke høres helt bra ut...

Endret av Heimdall
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...