Gå til innhold

Chess taper kunder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fatter ikke hvorfor dette maset om NetCom-dekning hele tida dukker opp - det eneste stedet jeg har opplevd at Telenor har dårligere dekning enn Telenor er langt oppå snaufjellet, og det er da ikke mange av HW-nerdene som tilbringer så mye tid der oppe..?

 

Uansett, jeg liker Chess. Gikk nylig over fra Knockout til Touch, og det sparer jeg en god del på. SMS til 39 øre er kos.

Lenke til kommentar

Dette har nok uten tvil med en tvangsflytting til Netcom å gjøre ja! Spesielt måten de har gjort det på uten å innformere kundene, men nok om det tror jeg.. Ligger masse om det i andre tråder på forumet. Tele2 er har billigste ringeminutter til Netcom-nett fra Telenor-nett med 54 øre. og det er heller ikke dårlig pris til Telenor nett fra Telenor nett nå det ikke er månedspris.

 

Jeg bytter nok til Tele2 nå. Eneste var at de var litt dyre på GPRS :(

Lenke til kommentar

Det er nok flere grunner: lite reklame, få ny produkter\prisreduksjoner som chess tidligere levde på, misvisende informasjon om overflyttingen til netcoms nett og slapp kundeservice. Det eneste bra produktet chess har nå etter min mening er kontantkortet som du kan kjøpe påfylling i butikk for, ellers har mange andre operatører bedre produkter å bidra med.

Lenke til kommentar
http://chess.no/custom/Ole_Norstad_chess1.pdf huff, de prøver ikke akkurat gjøre det bedre for seg selv ved å legge ut en dårlig kopi av en avisartikkel på forsiden med håndskrevet dat på hvor en av lederne deres regelrett lyver og sier de aldri har hatt flere kunder enn nå. Så flere titusener av kunder forsvant fra de 14.september til idag 23.september? I beg to differ!
Lenke til kommentar
Et tips for de som vil ha billig kontantkort med Telenor-dekning: www.telmore.no

6920131[/snapback]

Om du ikke må ha kontantkort finner du tilsvarende priser hos Telenor. Selvfølgelig med Telenordekning det også (oppstart 0,69 - minuttpris 0,69 - sms 0,39 - mms 1,99). :)

6920299[/snapback]

 

Men 30 øre dyrere å ringe fastnett, må ha e-faktura og månedsavgift som gjør de 50 første smsene endel dyrere, samt dyrere roaming. Samtidig kan du jo kjøpe operatørlåst tlf og få noen hundre i avslag ;)

Lenke til kommentar

Jeg skiftet fra chess til Ucan2. (joda, fra telenor til telenor) Det var prinsipper. De kan ikke bare skifte nett uten å informere kunden. Grunnen til at jeg hadde chess var at de var på netcom nettet, når jeg er på hytten da, så kan jeg ringe til far om det oppstår problemer. Plutselig måtte jeg kjøre 2 timer ned fra fjellet for å få dekning igjen. Da skiftet jeg med en gang. Chess var kongen, men de har mistet min tillit.

Lenke til kommentar
Jeg skiftet fra chess til Ucan2. (joda, fra telenor til telenor) Det var prinsipper. De kan ikke bare skifte nett uten å informere kunden. Grunnen til at jeg hadde chess var at de var på netcom nettet, når jeg er på hytten da, så kan jeg ringe til far om det oppstår problemer. Plutselig måtte jeg kjøre 2 timer ned fra fjellet for å få dekning igjen. Da skiftet jeg med en gang. Chess var kongen, men de har mistet min tillit.

6922749[/snapback]

 

Ucan2 er jo netcom da...

Lenke til kommentar
Men 30 øre dyrere å ringe fastnett, må ha e-faktura og månedsavgift som gjør de 50 første smsene endel dyrere, samt dyrere roaming. Samtidig kan du jo kjøpe operatørlåst tlf og få noen hundre i avslag ;)

6921235[/snapback]

Selv ringer jeg _aldri_ til fastnett og liker eFaktura fremfor regning i posten.

 

Har betalt 3100 kr for en K800i uten å binde meg og fått en N73 gratis siden jeg har Telenorabonnement så klager ikke. :)

Lenke til kommentar
Men 30 øre dyrere å ringe fastnett, må ha e-faktura og månedsavgift som gjør de 50 første smsene endel dyrere, samt dyrere roaming. Samtidig kan du jo kjøpe operatørlåst tlf og få noen hundre i avslag ;)

6921235[/snapback]

Selv ringer jeg _aldri_ til fastnett og liker eFaktura fremfor regning i posten.

 

Har betalt 3100 kr for en K800i uten å binde meg og fått en N73 gratis siden jeg har Telenorabonnement så klager ikke. :)

6925232[/snapback]

 

Det vell ikke siden du har telenor-abo at du fikk N73 gratis, men at du var en av få heldige som ble med i test-prosjektet deres ;) Men hadde jeg selv skulle valgt mellom djuice allstar og telmore hadde jeg nok valgt allstar.

Lenke til kommentar
Fatter ikke hvorfor dette maset om NetCom-dekning hele tida dukker opp - det eneste stedet jeg har opplevd at Telenor har dårligere dekning enn Telenor er langt oppå snaufjellet, og det er da ikke mange av HW-nerdene som tilbringer så mye tid der oppe..?

 

Uansett, jeg liker Chess. Gikk nylig over fra Knockout til Touch, og det sparer jeg en god del på. SMS til 39 øre er kos.

6916643[/snapback]

 

Netcom har endel dårligere dekning mange steder. Eks. er Rikshospitalet i Oslo. Dårlig dekning med Netcom, bra dekning med Telenor. Det er ikke så langt på landet.

 

Valgte å bytte fra Chess til Tele 2 pga. at Chess gikk over til Netcom. Samme gjorde samboeren min.

Endret av tmbn
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...