Gå til innhold

Vinner av konkurranse kåret


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

He he, mange som bummet på viftestørrelsen ja. Hvis man brukte den fremgangsmåten vi brukte kommer man til 92 millimeter. I tillegg har markedssjefen hos Netshop kontrollmålt viften. Vi er klar over at Nexus, The Inquirer og Toms Hardware alle har oppgitt andre mål, men det er en annen sak.

 

Moralen: Ikke sluk alt det som står skrevet rått.. ;)

Lenke til kommentar
He he, mange som bummet på viftestørrelsen ja. Hvis man brukte den fremgangsmåten vi brukte kommer man til 92 millimeter. I tillegg har markedssjefen hos Netshop kontrollmålt viften. Vi er klar over at Nexus, The Inquirer og Toms Hardware alle har oppgitt andre mål, men det er en annen sak.

 

Moralen: Ikke sluk alt det som står skrevet rått.. ;)

6915406[/snapback]

 

Så HW.no kan garantere at det evt ikke finnes to forskjellige versjoner med forskjellige viftesize? Mulig Thecus har hørt kritikken fra sider som Toms Hardware og The Inquirer om at en 120 mm vifte tar mye plass?

 

En mail til Thecus burde avsløre hva som er rett :D

Lenke til kommentar
Som jeg skrev i innlegget mitt over, markedssjefen hos Netshop har premien hos seg, og han kan bekrefte at 92 mm er riktig.

6915468[/snapback]

 

Les hva jeg skriver, jeg skjønner et Netshop har EN utgave hos seg, men det beviser jo ikke hvorfor 3 forskjellige nettsteder skriver at deres utgave har en 120mm vifte. Kan det finnes flere typer?

 

Mail er sendt til Thecus, så svar kommer vel etterhvert.

 

Er selvsagt lei meg for at jeg ikke vant denne premien, men må gratulere vinneren.

 

Men er opptatt av at rett skal være rett, men tar deg på ditt ord om at den har en 92mm vifte. Synes bare det er litt mistenkelig at de 3 nevnte sider, brukbart respekterte for sitt arbeid, sier noe annet, that's all.

Lenke til kommentar

Gratulérer! :fun: Kos deg med premien.

 

He he, mange som bummet på viftestørrelsen ja. Hvis man brukte den fremgangsmåten vi brukte kommer man til 92 millimeter. I tillegg har markedssjefen hos Netshop kontrollmålt viften. Vi er klar over at Nexus, The Inquirer og Toms Hardware alle har oppgitt andre mål, men det er en annen sak.

 

Moralen: Ikke sluk alt det som står skrevet rått.. ;)

6915406[/snapback]

Jepp, The Inquirer og ivertfall Tom's Hardware bør bli tatt med en klype salt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...