Gå til innhold

Tips for iTunes 7-problemer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Apple bør komme med en ny utgave som unngår slike problemer på egen hånd. Å kreve at folk skal foreta såpass avanserte konfigurasjonsendringer for å få programvaren til å fungere knirkefritt henger ikke helt på greip.

 

I mitt tilfelle fungerte programmet helt som det skulle - helt til jeg prøvde å spille av lyd fra andre programmer samtidig som iTunes spilte av musikk. Da ble lyden helt ødelagt, og jeg måtte konfigurere om lydaksellerasjonen i DirectX-oppsettet for å få det til å fungere skikkelig.

 

Dette er for dårlig, Apple, jeg liker ikke at iTunes skal få "diktere" hva slags aksellerasjonsinnstillinger jeg skal kunne bruke i DirectX-oppsettet mitt. Særlig ikke når de innstillingene jeg har benyttet så langt (standardinnstillingene, faktisk) ikke har forårsaket noen problemer for noen andre programmer tidligere. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Etter at jeg innstallerte itunes 7 så vil ikke pro tools m-powered fungere mer, og lyden i alt av programmer på pc'en begynte å hakke osv. Jeg trudde at det var pc'en som klikka(eller det var jo det), så jeg reinnstallerte alt.

 

Nå fungerer itunes, men jeg vet ikke om jeg skal slette den og heller bruke andre alternativ. Skjønner heller ikke hvorfor man MÅ ha quicktime når man innstallerer itunes.

 

Trur jeg skal bruke mp 10 fra nå av. Og heller vente til det kommer en ny versjon av itunes, eller finne andre alternativ.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...