Gå til innhold

To spilltyper i Gran Turismo HD (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Njaha...stiller meg positiv til Premium-delen. Det blir vel litt som ein demo på kva vi kan vente oss av eit fullblods GT-spel på PS3. Når det gjeld Classic-delen, veit eg ikkje heilt. No er ikkje eg ein av dei som spelte gjennom heile GT3, trur kanskje eg kom til 4-5% før eg var lei, so for meg er det ikkje sikkert at det blir so dyrt. Men for dei som vil ha alt, vil jo dette koste ei formue.

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

I de tlange løp vil det nok ikke lønne seg dette her. For det aller første ville jeg tro at dette "nye" spillet ville koste ikke langt unna fullpris. Når man tenker på at spillet egentlig bare er en oppdatert versjon av GT4, med støtte for 1080P og litt nye effekter er det jo ille nok at man faktisk kanskje må betale fullpris. En annen sak er at man nå må betale for biler. Dette måtte man da aldeles ikke i de tidligere GT-spill. Hårreisende er dette. Hvor mange biler finnes det ikke? Jeg håper for Guds skyld at man får prøvekjøre bilene først slik at man ikke kaster bort penger på en bil man ikke liker å kjøre med!

Lenke til kommentar

Minnar om at dette er resultat av ei oversetjing og at Polyphony ikkje har gjort ei uttaling i eit språk me forstår enno. ;) Forresten var det jo ein "prologue" til GT4 og. Berre å la vere og kjøpe det :)

 

EDIT: Er det andre enn meg som er einige i at den beste sukkerhaldige brusen er Coca Cola, mens den einaste light-versjonen som faktisk funkar er Pepsi Max?

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar
Minnar om at dette er resultat av ei oversetjing og at Polyphony ikkje har gjort ei uttaling i eit språk me forstår enno. ;)  Forresten var det jo ein "prologue" til GT4 og. Berre å la vere og kjøpe det :)

 

EDIT: Er det andre enn meg som er einige i at den beste sukkerhaldige brusen er Coca Cola, mens den einaste light-versjonen som faktisk funkar er Pepsi Max?

6909759[/snapback]

sukkernivået er omtrent likt i all slags brus. det er bare å se på karbohydratene

Lenke til kommentar

Irriterende dette. Der mista en av verdens beste bilspill meg. Kommer ikke til å kjøpe et halvferdig spill for så å punge ut enda mer for å gjøre det til fullversjon bare fordi de vil ha litt ekstra penger.

 

Nei tar til takke med GT4 jeg. Trenger ikke oppdatert grafikk når den koster skjorta.

 

Foresten, bare meg eller er det sneket seg en leif i teksten?

 

I stedet må vi de bilene og banene vi ønsker å bruke fra PS3 Network

 

Ikke akkurat godt norsk nei :)

Lenke til kommentar

:cry:

det systemet her sugde balle, og jeg er stor fan av GT3 og GT4. kjøpte faktisk akkurat GT4 for andre gang fordi den første plata var utslitt. hadde planer om å kjøpe denne utgaven for å kose meg fram til GT5, men det kommer ikke til å skje nå...

 

og dersom GT5 kommer med samme systemet så gidder jeg ikke kjøpe det. og gidder jeg ikke kjøpe GT5 så er muligheten for et innkjøp av PS3 kraftig redusert. GT5 var det eneste store spillet jeg så fram til nå som xbox har fått GTA, men dette skremmer meg :(

Lenke til kommentar

Tvilar på at GT5 vil ha samme system...det ville i so fall vere ei middels tragedie. GTHD er vel berre ei mellomløysing, noko som skal halde interessa oppe medan vi ventar på det første ekte Gran Turismo-spelet til PS3. Slik eg tolkar det, er ikkje Polyphony ferdige verken med det nye eller med ein remake av det gamle. Dette er truleg berre for å ha noko å gi ut ved lansering...samt kanskje å håve inn ein stor haug med pengar...;)

 

Kay

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...