Gå til innhold

PS3 skal bekjempe kugalskap (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk bra tittel - med tanke på at PS3-fanboys kalles 'cows' på Gamespot sine forum :)

 

Men bra med slike tiltak; noen titusener konsoller (eller PC'er for den saks skyld) gir jo en enorm kapasitet tilsammen uten at forskningsinstitusjoner må investere hundrevis av millioner i hardware (utover det de allerede har).

Endret av Doogle
Lenke til kommentar

Litt merkeleg at kugalskap er det som blir trekt fram i overskrifta, men men.

 

Er det noko nytt som er annonsert i forbindelse med dette prosjektet, eller er det bare tilfeldig at dykk nevner det først no? Uansett er det eit bra tiltak frå Standford og Sony. Eg kan ikkje huske og ha lest noko om det, men eg går ut i frå at det er frivillig å delta i prosjektet.

 

Vil og oppfordre alle til å bli med Team Hardware: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=254688

Lenke til kommentar
De kan sikkert gjøre det samme men WII har ikke på langt nær den prosessor kraften så for den koster det vel mer enn det smaker tenker jeg.

6902393[/snapback]

Det er vel først og fremst når konsollen ikkje er i bruk foldinga jobber, noko som truleg utgjer størsteparten av dagen, så sånn sett burde det ikkje vere noko problem.

Lenke til kommentar
Men... vil dette virke tro? Eller blir det enda en ting som de lover, men ikke holder?

6917282[/snapback]

Tenker du bare på PS3 eller på prosjektet generelt? Vi som har PC har jo hatt moglegheit til å halde på med dette i fleire år, så om det ikkje virker vil eg tru at dei hadde funne det ut til no.

Lenke til kommentar
så teit husker fortsatt at man ikke skulle kunne selge ps1 eller2 til div land pga at den var så jevla bra til å styre raketter med. Heregud hvem setter ut disse idioiske ryktene?  regner med at han liker PS veldig...

6932300[/snapback]

Du har verkeleg satt deg inn i sakene, ser eg...dette er ikkje noko teit mediastunt a la "PS2 er kraftig nok til å styre rakettar". Sjå her for informasjon om prosjektet, som er veldig rèellt og har eksistert ei god stund allereie. Det einaste som er nytt er at ein lagar ein klient for ein konsoll, det har ikkje blitt gjort før. Det er ikkje noko sensasjonelt i det, men det er utan tvil ein svært god idè. PS3 har masse rå reknekraft, og truleg vil finne vegen inn i mange millionar husstandar etter kvart. Dette kan gi eit solid løft til prosjektet dersom ein del PS3 eigarar er villige til å låne bort litt CPU-kraft.

 

Kay

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...