Gå til innhold

Skriv SMS - og vinn en ny K610i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Krav til mobil? Er vel ikke akkurat fair om jeg på et par minutter får tid på 55 sekunder på min telefon med qwerty.

Yarr.

6896983[/snapback]

 

Med 55 sec hadde du alikevel vært langt unna verdensrekorden som er på ca 43 sec. Kjipt for deg om du hadde kommet og tøffet deg med qwerty og blitt slått av en annen med vanlig tastesett da ;)

 

 

 

Nå er DENNE artikkelen fra 2004 så for allt jeg vet er kanskje den rekorden også slått?

Lenke til kommentar
Med 55 sec hadde du alikevel vært langt unna verdensrekorden som er på ca 43 sec. Kjipt for deg om du hadde kommet og tøffet deg med qwerty og blitt slått av en annen med vanlig tastesett da ;)

Verdensrekord ja, men den er ikke verdensrekord for ingenting.

Du kan jo teste selv om du greier å slå meg på ti forsøk. :tease:

Ved å bruke stylus på touch-screen kan det godt være at jeg hadde kuttet enda et par sekunder av, og med mer øving tror jeg en ikke-9-taster lett hadde vunnet denne konkurransen.

 

Det er også de tre beste som vinner, så selv om du blir slått av en trenger det ikke bli for flaut.

Lenke til kommentar

Den store fordelen kommer av at du ser skjermen samtidig som du skriver, ellers er det ganske likt mellom de to metodene tror jeg. *skal teste senere*

 

EDIT: Kom ikke under 70 sekunder med stylus, men det var pga den anvanserte teksten og at jeg ikke greide å visualisere den langt nok fremover. På de ordene jeg hadde skrevet mange ganger fikk jeg sikkert inn fem eller seks tast på et sekund som betyr at det er stort potensiale i stylus men jeg gidder ikke teste ut hva som er mulig i praksis.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...