Gå til innhold

Olympus proffkamera på Photokina?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hipp hurra! Nok en ting å bruke mine penger på....

 

 

Seriøst - bra å se at Olympus endelig kommer med en interessant oppgradering til E-300'en min. E-300'en er flott på et par punkter (bildekvalitet, tilpasninger, sswf), men søkeren er for liten, autofokus'en er ikke 100%, og støyen på ISO 800 og ISO1600 er et problem (selv om Adobe Lightroom sin RAW-prosessering gjør en brukbar jobb i å dekke over problemet).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Aah.. Dette har jeg sett frem til i flere år :)

 

Regner med at veil. pris vil havne på rundt 25.000>-30.000 for toppmodellen... Sannsynligvis vil det også lanseres en ny E-30, e.l., som skal dekke mellomsegmentet.

 

Da E-1 ble lansert kostet jo huset alene 29.000....

 

 

Ah... Håper dog virkelig at de har ordnet seg med ny sensor.... Fuji hadde vært strålende...

 

Har i dag forøvrig bestilt 7-14mm, samt SHLD-2 batterigrepet.. Håper sistnevnte er fremoverkompatibelt med E-3/E-5 :)

 

7-14mm får jeg får 13.200.- fra stretto.no, og grepet har jeg kjøpt av en privatperson i USA for 1300.-, inkl. frakt. Han kjøpte to grep på en gang, og selger det ene, nytt i uåpnet eske fra olympus :) Selgeren er eigeren av www.fourthirdsphoto.com :)

 

Ser forøvrig virkelig frem til 14-35mm F2.0 objektivet. Sannsynligvis kommer dette som KIT sammen med E-3 :)

 

Mvh.

TH

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...