Gå til innhold

Hva synes du om Hardware.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og som vanlig blir slike ting forbehold oslofolk,synd da dette gir et temmelig ensidg syn.

Det skulle da vært mulig å samlet folk fra hele landet,for de som er viktigst for en trenger nødvendigvis ikke være viktigst for en annen.  :hmm:

6869170[/snapback]

 

Syns det er helt greit at det holder seg i oslo, det er tross alt i oslo flest folk i norge bor, i hvert fall per kvadratkilometer.

 

Og så bor jeg en halvtime med tog fra sentrum :p

Lenke til kommentar

Hei,

 

Selvfølgelig skulle vi gjerne hatt folk fra hele landet, men nå er vi nå en gang lokalisert i Oslo. Derfor er det mest praktisk for oss å ta det her, vi kan nesten ikke fly land og strand rundt. Tross alt så bor også omlag 1/3 av Norges befolkning her i området, så det skal nok bli ganske representativt likevel.

 

Altså, praktiske hensyn, og ikke for å være kjipe mot dere som ikke bor her...

Lenke til kommentar
Hei,

 

Selvfølgelig skulle vi gjerne hatt folk fra hele landet, men nå er vi nå en gang lokalisert i Oslo. Derfor er det mest praktisk for oss å ta det her, vi kan nesten ikke fly land og strand rundt. Tross alt så bor også omlag 1/3 av Norges befolkning her i området, så det skal nok bli ganske representativt likevel.

 

Altså, praktiske hensyn, og ikke for å være kjipe mot dere som ikke bor her...

6869246[/snapback]

 

Jeg tror heller ikke det er for å være kjipe da :)

Men som du sier det er "praktiske" hennsyn for dere og det samme sier de fleste media,dermed blir i de fleste tilfeller ikke 70% av befolkningen hørt, dette er betenkelig når jeg tenker på at en spørreundersøkelse jag var borti for en tid siden ga 70% ja på spørsmålet " Er oslofolk sære" :hmm:

 

tre personer.

 

Vil knapt kalle det en gruppe,den blir iallefall ikke representativ for de syn som er på/om Hardware.no

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...