Gå til innhold

Mus, fjernkontroll og laserpeker i ett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er den største og mest klumpete laserpekeren jeg har sett. Som fjernkontroll tror jeg heller ikke den er særlig behagelig. Når man skal bytte mellom bruksområdene så blir det sikkert en del fikling. Den er sikkert grei for de som var ultraportable og ønsker minst mulig vekt og ting i veska/kofferten til den bærbare, men for de som har litt mer plass så tror jeg ergonomien og brukervennligheten feller den i forhold til å ha disse tingene separat.

 

VikinGz: Det finnes blåtann plugin til winamp som gjør at du kan bruke Sony Ericsson-telefoner som fjernkontroll. Jeg husker ikke navnet på den i farta men tror du skal finne den om du søker. Jeg tipper det fins noe tilsvarende til nokia.

Lenke til kommentar
hmm... bruker mobilen som fjernkontroll her... Det fungerer fint og greit :) kan sitte i andre rom og styre media player (synd den ikke funker med winamp)

6866779[/snapback]

 

Vist du sitter med ein SonyEricsson Mobil av type K750i eller lignandes så kan du styre Winamp med mobilen via Bluetooth ... du trenger berre eit verktøy som lager HID profiler som passer det aktuelle programmet. Di fleste programer som mediaplayers etc. har keyboard shortcuts som styrer div. funksjoner så da er det ingen problem å lage HID. Når du har laget ein HID profil for eit program så er det berre å overføre denne profilen til mobilen å det er full rulle :)

 

Du finner meir om programet her : http://www.cyd.liu.se/~andgu842/Hid/ :love:

 

Bruker min K750i til å styre div. ting på laptopen min :) ... alt fra powerpoint til winamp & VLC :) ... Dette HID profile programet har hjelpt med med det meste å kan anbefales :thumbup:

 

Vist du skulle ha ein annen mobil så er det mulig du finner lignandes verktøy for den mobilen vist du søker litt i forumet til mobile-review.com :) dem finner du her :)http://forum2.mobile-review.com//forumdisplay.php?f=12

 

Enjoy !

Lenke til kommentar

som 16-åring med laptop som eneste pc og lillebror som bare MÅ ha lasermusen min, ville jeg heller betalt 4-500 for en MoGo, en mus som oppevares der nettverkskort settes inn, og musa lades også når den sitter inne. tar jo ikke noe plass i veska! og en laserpeker kan kjøpes nesten hvorsomhelst til 50 kroner hvis man trenger... :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...