Gå til innhold

Oblivion-ekspansjon på vei? (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste som kanskje er litt dumt er alle som nå ha etablert seg godt og vel med mengder mods (f. eks. Oscuro's Oblivion Overhaul), og må gjøre alt på nytt igjen for å sjekke hva som virker med oppgraderingen. Litt kjipt om de må starte en ny karakter hvis de har kommet ganske langt med noen andre.

Lenke til kommentar
Dette er virkelig spennende, Oblivion er et kjempebra spill men kan bli noe kjedelig i lengden. En ekspansjon er bra...

6848026[/snapback]

 

Det kommer helt an på spilleren. Jeg spiller den enda etter 150+ timer, det er bare å få dratt meg bort til Xboxen så har jeg underholdning i massevis!

 

Og jeg kjøper hvilken som helst Expansion til et slikt nydelig spill!

Lenke til kommentar

Meg en gang jeg leste "Knights of the White Stallion" så tenkte jeg mounted combat. Noe som er savnet i spillet. Ikke at det har så stor betydning for innholdet, men syntes hester er håpløse i dag, fikk den hesten i main quest. Den klarte jeg og soultrappe og drepe ved en feil etter en halvtime, har stjålet et par hester ellers det er alt. Spiller uten hest, gir deg muligheten til å trene magi mens du går, plukke indigrienser samt å gå i stealth mode hvis du ser noe.

 

Det var to Knight grupper i spillet, den ene var du og hun ork dama, den andre var sønnen til sjefen i en av byene, du møtte dem inne i Oblivion, lurer på om det var Knights of the White Stallion den gruppa het.

Lenke til kommentar

De sistnevnte var "Knights of the thorn", hvis du reddet dem fra Oblivion ga den nevnte sønnen den et æremedlemskap (det dukket opp i listen over fraksjoner du er medlem i) og en amulett med magisk beskyttelse. Ridderne av den hvite hingst var den nyopprettede ridderordenen som greven av Leyawiin stod bak, spilleren og orkinnen var de første medlemmene.

Lenke til kommentar
Pete Hines, Bethesda's marketing V.P., was asked by gaming site GamersReports about the truth behind the GameStop listing; he had this to say:

 

"There's no expansion in development called Knights of the White Stallion. That's the name of a quest in Oblivion. Right now we have no announced plans for any new content, add-ons, or expansions. If that changes, we'll let folks know."

 

Note that he only denies this one name; GamersReports neglected to ask about the other two potential names, meaning they could still be the names of expansions.

 

uesp.net :)

Lenke til kommentar
"Knights of the White Stallion" er avkreftet, les her.

6862810[/snapback]

"There's no expansion in development called Knights of the White Stallion. That's the name of a quest in Oblivion. Right now we have no announced plans for any new content, add-ons, or expansions. If that changes, we'll let folks know."

Legg merke til hvordan Pete Hines nærmest uttaler seg som en politiker.

 

Han sier ikke "There's no expansion in development"punktum , men han sier "There's no expansion in development called Knights of the White Stallion". Altså har han ikke avkreftet at det er en expansion under utvikling, men altså at det ikke er en expansion som heter Knights of the White Stallion.

 

Han sier heller ikke "Right now we have no plans for any new content", men "Right now we have no announced plans for any new content". Altså benekter han heller ikke det kommer ny content, men at det offisielt ikke er sagt noe om ny content.

 

Altså har han ordene sine i behold om det kommer en ny expansion rundt om juletider, samtidig som han forbeholder Bethesda retten til å bestemme når publikum skal få vite noe om utvidelser.

 

Spør du meg, tyder denne overpresiseringen på at det kommer noe, bare at de ikke er 100% klare til å gjøre det offentlig enda.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...