Gå til innhold

Foxconn lanserer grafikkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
var ialefall ikke appelerende eske :p

 

får håpe innholdet er bedre.

6842125[/snapback]

 

Jeg liker egentlig esken, litt annerledes, og kke fullt så harry som vanlig, men som snekkeren sier, iogmed at dette kortet ikke har noe spesielt gående for seg er det vel prisen som teller mest. Foxconn er store, de har sikker kapasitet til å levere lav pris om de vil.

 

AtW

Lenke til kommentar
Driter egentlig i utseende om de kan lage kort som yter like bra som andres til en lavere pris.

6842238[/snapback]

Helt enig. Hvordan pappeska eller kortet som jeg likevel ikke skal se på til daglig ser ut bryr meg over hodet ikke. Men jeg vil legge til at jeg bryr meg om faktoren støy. Det er noe jeg legger merke til daglig. Altså støy, pris, ytelse og at det har de tilkoblingene og grafikkegenskapene jeg trenger.

Lenke til kommentar
Foxconn er en kjempe innen IT-industrien [...]

Jeg er sikkert idiot som spør, men hva slags kjempe er Foxconn? Hva annet produserer de? Er det ikke naturlig å opplyse om sånt når man skriver om selskaper på denne måten, eller er det en like naturlig og opplagt sak hva Foxconn driver med som Microsoft, IBM, Sun og Apple?

Lenke til kommentar
Foxconn er en kjempe innen IT-industrien [...]

Jeg er sikkert idiot som spør, men hva slags kjempe er Foxconn? Hva annet produserer de? Er det ikke naturlig å opplyse om sånt når man skriver om selskaper på denne måten, eller er det en like naturlig og opplagt sak hva Foxconn driver med som Microsoft, IBM, Sun og Apple?

6842974[/snapback]

 

Jeg ble også ganske overrasket over at jeg ikke hadde hørt om ett så strort selskap en gang...

De er visst en veldig stor produsent av OEM hovedkort (til store PC produsenter) . og de har en veldig stor markedsandel og.

Lenke til kommentar

Blir interessant å se hvordan det går. Noen som vet om/hvor man får kjøpt Foxconn hovedkort i Norge? Henholdsvis Nforce 590SLI? Har ikke funnet det, og det er dèt jeg vil ha! Såvidt jeg har fått med meg er Foxconn de eneste som støtter alle nTune funksjonene i BIOSeb sin.. eller er det andre?

 

beklager at det ble litt off topic... :whistle:

Lenke til kommentar
Blir interessant å se hvordan det går. Noen som vet om/hvor man får kjøpt Foxconn hovedkort i Norge? Henholdsvis Nforce 590SLI? Har ikke funnet det, og det er dèt jeg vil ha! Såvidt jeg har fått med meg er Foxconn de eneste som støtter alle nTune funksjonene i BIOSeb sin.. eller er det andre?

 

beklager at det ble litt off topic...  :whistle:

6843492[/snapback]

 

Spørs om de selger enkeltkort i det hele tatt. Her er det nok mer snakk om store kvanta til f. eks. Dell og HP. Det er nok der du må lete for å finne sånne kort. Ikke att jeg ville forsøkt det, slike PCer er jo ikke akkurat kjent for de store valgmulighetene til klokking.

 

Skal du ha Nforce 590 SLI, får du heller kikke litt i Prisguiden Mye veldig gode hovedkort her, ville egentlig valgt ett av de billigste (ikke MSI)

Ellers er dette de absolutte toppkortene til spillere, uten at det gjør de så mye bedre enn Nforde 570 SLI hovedkortene, men det merkes definitivt på prisen. Legg heller de 500 kronene du sparer i skikkelig ram. Corsair DDR2 PC6400 2gb

Lenke til kommentar
Foxconn er en kjempe innen IT-industrien [...]

Jeg er sikkert idiot som spør, men hva slags kjempe er Foxconn? Hva annet produserer de? Er det ikke naturlig å opplyse om sånt når man skriver om selskaper på denne måten, eller er det en like naturlig og opplagt sak hva Foxconn driver med som Microsoft, IBM, Sun og Apple?

6842974[/snapback]

Du kan jo ta en titt på noen av kontaktene på bakplanet å hovedkortet ditt. Jeg vedder en femmer på at det står foxconn på en eller flere av de :)

 

Det er utrolig mange produsenter som lever i skyggen av merkevarene - allikevel er det de som er de store kjempene i markedet. Da Compal som et eksempel. Få kjente til firamet for et par år siden, og allikevel er det de som produserere barebonene til over halvparten av bærbare PC-er som selges her i landet.

Lenke til kommentar

Compal lager vel strengt tatt hele pcen til flere "produsenter" Foxconn er som nevnt tidligere stor på OEM HK, i tillegg lager dem ting som kabler og sokler til cpu. Nye nintendo Wii er også produsert av foxconn samt ipoder. ( du har sikkert lest om arbeiderene som får 200kr måneden på foxconn fabrikken). Dem lager også Acer Desktop. ( Godkvaliteten vi alle elsker). Eneste jeg kommer på i farten. Men blir jo spennende å se om Foxconn slår an på vga.. sålangt sliter dem jo hk fronten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...