Gå til innhold

Motorola bak Samsung-sabotasje?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ting kan tyde på at det er Motorola som har laget videoen hvor en Samsung-mobil knekkes i to.

 

Les mer

6841765[/snapback]

så utrolig bra.. Trodde Samsung var lavmål som saksøkte, men når motorola gjør noe sånt, fortjener de å bli saksøkt. Lo litt når jeg så det da :wee:

6841781[/snapback]

 

Samsung viste ikke dette når de kom med trusselen, så selv om det skulle være riktig, så er det like lavmåls av samsung i mine øyne..

 

AtW

Lenke til kommentar

Haha. Samsung sliter! Motorola beviser at de har laget en mobiltelefon som er dårlig og Samsung skal saksøke dem for at de viser sannheten! Haha. Det blir for dumt. Kan likne på Microsoft/EU tilstand. Saksøk for alt som saksøkes kan!

 

Hva har egentlig Motorola gjort galt? Det er ikke forbudt å filme at du knekker en mobiltelefon og deretter legge den ut på nettet? ;)

Lenke til kommentar
Haha. Samsung sliter! Motorola beviser at de har laget en mobiltelefon som er dårlig og Samsung skal saksøke dem for at de viser sannheten! Haha. Det blir for dumt. Kan likne på Microsoft/EU tilstand. Saksøk for alt som saksøkes kan!

 

Hva har egentlig Motorola gjort galt? Det er ikke forbudt å filme at du knekker en mobiltelefon og deretter legge den ut på nettet? ;)

6842588[/snapback]

 

Det de har gjort galt er å late som om de er en normal bruker som er misofrnøyd med telefonen, hadde det vært bra om konkurrenter la ut porduktanmeldelser om hverandre her på hw.no (som var kritiske)

 

PS: Med forbehold om at motorola faktisk står bak.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hehe, siste setning trakk godt i smilebåndene.

 

jornan : Det er en hel del markedsføringslover som begrenser hva du kan gjøre, selv på internett. Hvor og om hva som er skjedd i denne situasjonen er ulovlig vil jeg ikke sette meg inn i, men Samsung mener det hvertfall.

 

Og jeg ser ingen paralleller mot MS/EU saken så der må du nesten opplyse meg.

Lenke til kommentar

Har veldig lyst til å se dne videoen.

 

@JohndoeMAKT:

Oki, kanskje det er noen teite lover som sier det. Jeg syns ialle fall hvem som helst har lov til å brekke mobiltelefoner, men loven er firkantet.

 

Angående Microsoft og EU så tenker jeg bare på at det alltid er noe å krangle om som kan være bagateller. Syns jeg leser daglig på ITAvisen at EU vil saksøke MS og omvendt. Føler det blir slik med Samsung og Motorola også :)

Lenke til kommentar
Haha. Samsung sliter! Motorola beviser at de har laget en mobiltelefon som er dårlig og Samsung skal saksøke dem for at de viser sannheten! Haha. Det blir for dumt. Kan likne på Microsoft/EU tilstand. Saksøk for alt som saksøkes kan!

 

Hva har egentlig Motorola gjort galt? Det er ikke forbudt å filme at du knekker en mobiltelefon og deretter legge den ut på nettet? ;)

6842588[/snapback]

 

Jeg tror motorola sliter litt mer enn samsung hvis det er de som gjorde det, men hvorfor er tlfen dårlig? når du lager en tlf under 7mm så er det klart at den ikke tåler like mye som en tlf på 1,5 cm, og det så mistenklig lett ut og knekke tlfen da

Lenke til kommentar

Ikke langt fra.

Min CF-62 (klapptelefon) består av to halvdeler som er omtrent så tykke. Ikke Bergen om jeg hadde greid å brekke den med så lite innsats som i videoen. I følge videoen kan selv det å sette seg med den i baklomma være kritisk.

 

At Samsung med en gang kom ut og bestred (sp?) videoen og mente at modellen trolig var skadet kan jo tyde på at det faktisk er sant.

 

EDIT: Altså, å brekke den i hengselen er nok like lett som i videoen, men å brekke de to halvdelene er en del vanskeligere.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Har en video fra en fest hvor vi prøver å knuse en SE K500. Den gikk på rundgang rundt bordet hvor alle fikk ett forsøk på å ødelegge den. Det hele ender med et par knuste glass og en vinopptrekker som bøyde seg. Ikke før en eller annen knuste den mot en kanstein på peisen tok den kveld. Hadde vel neppe blitt like gøy med den Samsungen :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...