Gå til innhold

Sniktitt på Football Manager 2007 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skrives i sniktitten "Får du sparken er det håpløst, og det er ikke så gøy å starte et nytt spill hele tiden"...

 

Litt dårlig formulert, ettersom noen kan få inntrykk av at du må starte spillet på nytt (dvs starte igjen i juli 2006), men det er jo bare å trekke seg tilbake og ansette seg som ny manager da om man ikke skulle få en jobb igjen!

 

Og et annet pirk... "3D motoren", det kalles 2D. Fifa er 3D:)

Lenke til kommentar
Man kunne gi feedback til spillerne i pausen og etter kampen, samt at man også kunne forhandle og reforhandle kontrakt i FM2006.

6823685[/snapback]

 

Nngh, litt tidlig enda - jeg leste "det må være mulig å reforhandle kontrakter i pausen". Snakker om motivasjonsteknikker!

 

Gleder meg stort til FM07, iløpet av det siste året har jeg blitt helt hekta på managerspill

Lenke til kommentar
Skrives i sniktitten "Får du sparken er det håpløst, og det er ikke så gøy å starte et nytt spill hele tiden"...

 

Litt dårlig formulert, ettersom noen kan få inntrykk av at du må starte spillet på nytt (dvs starte igjen i juli 2006), men det er jo bare å trekke seg tilbake og ansette seg som ny manager da om man ikke skulle få en jobb igjen!

 

Og et annet pirk... "3D motoren", det kalles 2D. Fifa er 3D:)

6823101[/snapback]

Du har sitert litt fritt ser jeg :)

 

Dette er hva jeg skriver: "Som manager er det nærmest uunngåelig å få sparken (...) Om du havner på Aetat tidlig i spillet er du nærmest sjanseløs til å få ny jobb (...) Dette er litt dumt siden det ikke er så morsomt å starte nye spill hele tiden."

 

Jeg er den typen som ikke liker å lage en ny manager midt inne i et spill. Jeg vil ha en manager med historie, meritter, oppturer og nedturer. Derfor skriver jeg at det kan hende du bør starte spillet på nytt om du får sparken TIDLIG i FM 2007 - siden det er hardt å få ny jobb de første årene. :)

 

Det heter selvsagt 2D, mucho gracias.

Lenke til kommentar
Det er et par ting som nevnes i artikkelen som nye (gis det inntrykk av i hvertfall), som fantes i FM2006 også.

 

Man kunne gi feedback til spillerne i pausen og etter kampen, samt at man også kunne forhandle og reforhandle kontrakt i FM2006.

 

Er det noen nye vrier på disse to i FM2007?

6823685[/snapback]

 

 

nå kan du si ting før kampen også. Du kan si til spillerne at det f.eks. ikke er noe press på dem og lignende.

 

 

Har prøvd spillet, og det virker veldig lovende. :)

 

^^^

Det kommer ikke noe beta demo, men det vil komme en gold demo, når de fleste bugsa er luket ut.

Lenke til kommentar
ja du har vært betatester RRhoads? skreiv meg på selv, men fikk ikke :/

 

Fortelle litt?

6825065[/snapback]

 

Spillet går like fort som 2007, så det er nok ikke noe større krav til specs

 

Kan fortelle at det blir mye mer spørsmål fra media denne sesongen. Foran og etter nesten hver kamp får du spørsmål fra media. Om hvordan du tror kampen går, og slikt.

 

Du har også feeder clubs, men skal jeg ikke gå nærmere inn på, men ganske fin feature.

 

Du har også en 'hjemmeside', nesten lik den i fm2006. Du husker den sida du så hvem du skulle spille mot og slikt. Ved første øyekast kan den se helt lik ut, men her stopper likheten. Du kan nemlig velge selv hva slags informasjon den skal vise.

 

-

 

Kampmotoren er konge. Mye mer dribling i boxen.

 

-

 

Du kan også lage bookmarks, så det blir lett å navigere.

 

-

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...