Gå til innhold

Omtale av Dead Rising (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Det er dog et par ting som gjør at jeg ikke vet hvor mye glede jeg kommer til å ha ut av dette spillet:

- Savesystemet. 1 save. Og man kan save i en posisjon hvor man ikke får med hele histroien.

- Repetetivt. Jada, det er gøy å slakte Zombier, men det virker som om det kan bli gammelt relativt fort.

- Den veldig linære storymoden - å måtte være på spesifikke steder til enhver tid virker litt vel brutalt, jeg liker å ha mer kontroll selv.

 

Med det sagt, jeg kommer til å forsøke å få tak i det i morgen, så får vi se om jeg har rett å være skeptisk. Flott review, dog.

Lenke til kommentar

Raste til Elkjøp på Carl Berner i dag, litt over 10:00, og har egentlig spilt siden! :)

 

Videosnutten til had duden fra VG.no overbeviste meg! :D

 

 

Artig spill!! Er litt vanskelig, og jeg vil ikke la noen av disse stakkarslige menneskene dø .. altså de som er, for the moment, i live!

 

:cool:

Lenke til kommentar
Hmm, vurderer sterkt å kjøpe inn ein xbox 360 no som Sony har kansellert PS3-lanseringa i Europa. Visst Dead Rising er så bra vel og merke :)

6818847[/snapback]

Sitter du inne med noe info ingen andre har? Sist jeg sjekka så var lanseringen utsatt, ikke kansellert :)

 

Dette spillet er sikkert bra.. Men om det er hvert 360 alene stiller jeg meg kritisk til. Til dags dato så er det bare Oblivion som er verdt 360 alene :) Så jeg håper noen av mine mates kjøper dette spillet til sine 360'er, for jeg venter enda i spenning

Lenke til kommentar

Veldig god omtale. Godt skrevet og liker måten du fremmer spillet.

 

Eneste jeg kan klage på er at jeg egentlig ikke skjønner at neste generasjon kommer nå, men du har et poeng. Tross i at ser på ingen måte på at dette ikke har kunne blitt mulig før. Den debatten trengst ikke her såklart.

 

Uansett en god omtale. Ikke et spill for meg, får vente ytteligere en måned før mitt neste 360-kjøp. Lenge siden sist kjøp nå...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...