Gå til innhold

Stor nettleverandør brekker DNS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke fordra at adresselinjen skal fungere som søkelinje, det gjør det utrolig mer tungvindt å rette enkle skrivefeil. Feil i søkelinjen bør ende opp i "siden finnes ikke" eller liknende uten at det skjer _noe_ med teksten i adresselinjen, søkefelt kan man ha i en separat linje en annen plass.

6799783[/snapback]

 

Ja, det er irriterende nok å måtte skru av den forbanna MSN-søkefunksjonen hver gang jeg installerer windows.

Lenke til kommentar
Kan ikke fordra at adresselinjen skal fungere som søkelinje, det gjør det utrolig mer tungvindt å rette enkle skrivefeil. Feil i søkelinjen bør ende opp i "siden finnes ikke" eller liknende uten at det skjer _noe_ med teksten i adresselinjen, søkefelt kan man ha i en separat linje en annen plass.

6799783[/snapback]

Synes opera sin måte å gjøre det på er fin jeg

 

Start med en G og et mellomrom, så skriver du det du vil slå opp i google, en kan også tilpasse egene

 

i tillegg kan du ha en egen google linje om du vil :-)

Lenke til kommentar
Kan ikke fordra at adresselinjen skal fungere som søkelinje, det gjør det utrolig mer tungvindt å rette enkle skrivefeil. Feil i søkelinjen bør ende opp i "siden finnes ikke" eller liknende uten at det skjer _noe_ med teksten i adresselinjen, søkefelt kan man ha i en separat linje en annen plass.

6799783[/snapback]

Syns det er en genial funsjon. Poenget med funsjonen er ikke at den skal rette skrivefeil, men at man skal kunne raskt gå til en side uten å vite nettadressen.

F.eks. kan du taste inn "Universitetet i Oslo" og så vil den gå rett til UiO.no.

 

Eller man kan bruke det til raskt å gå til en side uten å bruke lang tid til å trykke seg fram til siden eller taste lange URLer.

F.eks. vis du skal inn på Apples side om Core Images trenger du bare taste inn "Apple Core Images".

Endret av JonT
Lenke til kommentar

Greit for noen som ikke liker å søke selv. Men denne funksjonen ville ha ødelagt spam stopperen min, gjort tracerute upålitelig mm. Så hadde min ISP funnet på noe sånt uten mulighet for å komme seg unna hadde jeg byttet!

 

Stakkers EL kunder. Håper ingen norske ISP kommer på noen lignende stønt!

Lenke til kommentar
Kan ikke fordra at adresselinjen skal fungere som søkelinje, det gjør det utrolig mer tungvindt å rette enkle skrivefeil. Feil i søkelinjen bør ende opp i "siden finnes ikke" eller liknende uten at det skjer _noe_ med teksten i adresselinjen, søkefelt kan man ha i en separat linje en annen plass.

6799783[/snapback]

Syns det er en genial funsjon. Poenget med funsjonen er ikke at den skal rette skrivefeil, men at man skal kunne raskt gå til en side uten å vite nettadressen.

F.eks. kan du taste inn "Universitetet i Oslo" og så vil den gå rett til UiO.no.

 

Eller man kan bruke det til raskt å gå til en side uten å bruke lang tid til å trykke seg fram til siden eller taste lange URLer.

F.eks. vis du skal inn på Apples side om Core Images trenger du bare taste inn "Apple Core Images".

6802235[/snapback]

 

Om man ønsker slik funksjonalitet, så føler jeg det hører hjemme i browseren.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...