Gå til innhold

Bærbart bredformat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med fare for å virke off-topic... Nå må Apple faen ta meg skjerpe seg for å ikke miste helt grepet på det bærbare mediamarkedet!

6799447[/snapback]

Hva mener du? den spilleren er først og fremst en bærbar videospiller og ikke musikkspiller. Apple får sine penger først og fremst fra musikksalget. Dog ser jeg ikke nytten med å drasse på en så stor ting for å se på filmer. Ipod video klarer jobben utmerket.

Lenke til kommentar
Med fare for å virke off-topic... Nå må Apple faen ta meg skjerpe seg for å ikke miste helt grepet på det bærbare mediamarkedet!

6799447[/snapback]

Hva mener du? den spilleren er først og fremst en bærbar videospiller og ikke musikkspiller. Apple får sine penger først og fremst fra musikksalget. Dog ser jeg ikke nytten med å drasse på en så stor ting for å se på filmer. Ipod video klarer jobben utmerket.

6799620[/snapback]

Creative har jo mange fordeler. F.eks støtter de mange flere video formater, de har langre spille tid på video (4timer mot Ipods 2 timer), Slipper å kjøpe ekstra software for

å legge inn video, bedre skjerm, du får med lader, slipper å bruke itunes (eller annen software) for å legge inn filer, musikk, bilder eller video, brukerdefinert EQ, mikrofon, radio, osv ,osv....

Lenke til kommentar
Hva mener du? den spilleren er først og fremst en bærbar videospiller og ikke musikkspiller. Apple får sine penger først og fremst fra musikksalget. Dog ser jeg ikke nytten med å drasse på en så stor ting for å se på filmer. Ipod video klarer jobben utmerket.

6799620[/snapback]

 

Hvis det er en bærbar videospiller, så synes jeg ikke oppløsningen på skjermen er noe å skryte av.

 

edit:

på bildet så er det en avlang åpning, er dette lagd for minnekort av typen xd\sd\cf ?

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
@Ozelot: Med tanke på at skjermen bare er 4,3" så e vel oppløsningen ganske så bra. Trenger ikkje noe spess bedre til f.eks xvid hvertfall der ganske vanlig oppløsning er 640x380 eller noe.

6802612[/snapback]

 

Jeg tenkeri retning av digitalkamera som har høyere oppløsning, derfor synes jeg ikke denne hadde noe særlig god oppløsning.

Lenke til kommentar
@Ozelot: Med tanke på at skjermen bare er 4,3" så e vel oppløsningen ganske så bra. Trenger ikkje noe spess bedre til f.eks xvid hvertfall der ganske vanlig oppløsning er 640x380 eller noe.

6802612[/snapback]

 

Jeg tenkeri retning av digitalkamera som har høyere oppløsning, derfor synes jeg ikke denne hadde noe særlig god oppløsning.

6803109[/snapback]

Husk på at skjermene som Creativ bruker på sine Vision Mp3 spiller har en ekstremt god innsynsvinkel, så jeg mener at det veier opp for den "lave" oppløsningen.

Lenke til kommentar
@Ozelot: Med tanke på at skjermen bare er 4,3" så e vel oppløsningen ganske så bra. Trenger ikkje noe spess bedre til f.eks xvid hvertfall der ganske vanlig oppløsning er 640x380 eller noe.

6802612[/snapback]

 

Jeg tenkeri retning av digitalkamera som har høyere oppløsning, derfor synes jeg ikke denne hadde noe særlig god oppløsning.

6803109[/snapback]

Husk på at skjermene som Creativ bruker på sine Vision Mp3 spiller har en ekstremt god innsynsvinkel, så jeg mener at det veier opp for den "lave" oppløsningen.

6806026[/snapback]

 

 

Men når kommer den i butikkene/nettbutikkene? Det må vel være klart snart. Lanseringsguiden på hardware.no sier den kommer i september, men ingen eksakt dato.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...