Gå til innhold

Dagens ord: EDGE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I dag vil telefonen din bruke Edge uansett hvor du befinner deg i Norge, ettersom alle basestasjoner her til lands er oppgradert for å støtte teknologien. Om du har en telefon med EDGE, nyter du altså allerede godt av den høye internetthastigheten.

Jeg bruker sim-kort fra Mobyson, nå Noextras, og får aldri noe EDGE på mobilen. Er det da Noextras som ikke tilbyr det, eller er det noe galt med sim-kortet, hvis det er som artikkelen sier at alle har det?

 

Fin artikkel ellers. Blir det dagens ord hver dag?

Lenke til kommentar
Jeg bruker sim-kort fra Mobyson, nå Noextras, og får aldri noe EDGE på mobilen. Er det da Noextras som ikke tilbyr det, eller er det noe galt med sim-kortet, hvis det er som artikkelen sier at alle har det?

 

Jeg spurte NoExtras om 3G og da fikk jeg svar "...iløpet av høsten".

 

Noextras bruker Netcom sitt mobil nettverk.

 

Men jeg lurer på om du har aktivert for GPRS trafikk på Mine Sider, hvis ja, send dem en mail og spør.

Lenke til kommentar
Har aktivert GPRS ja, og det funker fint, bare at den ikke bruker EDGE. Trodde det var slik at flere mindre operatører ikke støttet EDGE, men ble jo i tvil når jeg leste artikkelen her.

 

Skal få sendt dem mail snart, en eller annen gang.. :)

6771531[/snapback]

Post gjerne svaret her :)

Lenke til kommentar
Hei.

 

Bruker ofte GPRS på mobilen min, men den kobler seg aldri opp mot EDGE. Hvorfor ikke? Støttes ikke dette av Noextras?

 

Hvis nei, når kommer dette?

 

mvh. Are

Hei.

 

Det er foreløpig ikke mulig å benytte seg av 3G for Noextras-abonnementer.

 

Funksjonaliteten er under testing hos oss, men vi har ingen konkrete tidspunkter å komme med for når det vil være tilgjengelig for våre brukere.

 

Vennlig hilsen

Kundeservice

Noextras.net

--

Jeg spurte ikke om 3G, jeg spurte om EDGE.

 

Are

Hei

 

Vi har ikke EDGE heller foreløpig. Det vil eventuellt komme samtidig som 3G.

 

Vennlig hilsen

Kundeservice

Noextras.net

 

Da vet vi det. Oppdatere artikkel? :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...