Gå til innhold

Google med side for nettsidedrift


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, google får nye ting hele tiden, elsker Google, tror faktisk jeg benytter meg av nesten alle tjenestene de har :)

6756635[/snapback]

De har ikke lansert noen nye tjenester nå.

Det er bare en portal for Webmastere å finne verktøyene Google tilbyr.

 

Det sier nesten hvor store Google er blitt som må lage en portal for at folk skal finne ut av hvilke tjenester de tilbyr.

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Ah, google får nye ting hele tiden, elsker Google, tror faktisk jeg benytter meg av nesten alle tjenestene de har :)

6756635[/snapback]

Jeg er litt mer skeptisk... Leste en plass at de lagrer søkeinfo i 30 år elns, så jeg har begynt å bruke Google Scraper, som ikke lagrer cookies. Ellers bruker jeg kun Gmail fra Google, men vurderer å sette opp egen mailserver. :hmm:

Lenke til kommentar
Lagrer søkeinfo i 30 år? Hvor har du det fra?

Internett og Google har ikke eksistert i 30 år engang, dessuten så har jeg ikke noe forferdelig personlig på min epost, de fleste som har det er tilknyttet en bedrift som har egen mailserver

6762789[/snapback]

Nå må du tenke deg om da.

De lagrer søkene dine 30 år, fra du utfører søket.

 

Om dette stemmer eller ikke, vet jeg ikke, men det er ikke første gang jeg hører det.

Personlig gir jeg beng, bare de ikke drar en AOL.

Lenke til kommentar

Du kan ikke si ar de lagrer søket ditt i 30 år utifra datoen du søker når de aldri har gjort det, serveren kan bli ødelagt, kanskje de finner ut at det ikke var så smart likevel eller noe slikt.

 

Jeg vet at de lagerer søket mitt, men det gjør meg ingenting, det er ingen som kan bruke noe av det jeg søker om mot meg, dessuten nekter google å gi det fra seg også, så lenge det ikke er snakk om terror eller noe slikt. (er usikker på om de gir det fra seg da også)

 

Jeg har bruk for å få søkingen min logget, jeg søker ca 200 ganger i måneden og finner ofte ting som jeg glemmer, da bruker jeg google sin søkelogg for å finne ut hva det var. Jeg synst det er en flott tjeneste, jeg spør igjen, hvordan kan det egentlig skade deg som privatperson at de lagerer hva du søker etter?

 

edit: dessuten kan du sette søkeloggen din på pause også

Endret av Equerm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...