Gå til innhold

Sony stopper salg av LCD-skjermer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke enig med de to siste her :)

 

Det vil alltid komme ny teknologi som vil erstatte dagens. Eks vil muligens OLED erstatte LCD om noen år. At noen kommer til, mens andre faller fra vil bare være naturlig. At SONY velger å stå utenfor monitormarkedet tror jeg de gjør rett i. SONYs PC satsning er vel heller mindre vellykket.

Lenke til kommentar
En eventuell bortgang av Sony på LCD-fronten vil nok for mange være et lite emosjonelt tap, ettersom selskapet vanligvis har hatt en høy stjerne hos "monitorentusiastene" og grafikere.

 

Før i tiden ja, når de laget CRT. Da var jo Sony kjempebra, men man kan absolutt ikke si det samme om de etter overgangen til LCD.

 

Dette her gjør meg ingenting, jeg synes heller det er en liten emosjonell boost, om det absolutt må være noe emosjonelt.

Lenke til kommentar

Jeg er litt enig i sistemann her, bortsett fra på videokamerafronten. Der mener jeg Sony fortsatt er den beste produsenten. Når Sony treffer spikeren på hodet med videokameraene sine, treffer de såpass mye bedre og mer presist enn noen andre produsenter at de alltid kommer ut seirende. IMHO i hvert fall.

Lenke til kommentar
Jeg er litt enig i sistemann her, bortsett fra på videokamerafronten. Der mener jeg Sony fortsatt er den beste produsenten. Når Sony treffer spikeren på hodet med videokameraene sine, treffer de såpass mye bedre og mer presist enn noen andre produsenter at de alltid kommer ut seirende. IMHO i hvert fall.

6756668[/snapback]

 

I hvilket segment snakker du nå egentlig?

Endret av CAT-scan
Lenke til kommentar

Er det tenkelig at Sony vil da komme med OLED-skjermer? Det er bare spekulasjoner fra min side. Salget av OLED-skjermer for pc skulle egentlig starte i 2005, men har blitt holdt tilbake fordi produsentene vil melke LCD mest mulig. Problemet med levetiden skal også være løst.

 

Ferre produsenter i markedet ser jeg på som negativt, selv om jeg ikke liker Sony.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...