Gå til innhold

IE7 RC1 er klar for nedlasting


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får håpe denne kommer til å følge standarder på normal måte. For i så fall gleder jeg meg til at man kan slippe å tenke på spesiell IE-koding når man designer.

6740723[/snapback]

Det gjør den ikke, ikke CSS3 ivertfall, tror det var slik at CSS2 var delvis støttet og CSS3 ikke var støttet i det hele tatt.

 

Blir mer og mer irritert over Microsoft og IE

Lenke til kommentar
Hvorfor i allverden skal jeg gå tilbake til Explorer når jeg kan bruke Firefox?

6741108[/snapback]

 

Av samme grunn som du kom med dette innlegget. Absolutt ingen grunn.! Bruk Firefox du. Jeg bruker faktisk begge to, og en oppdatering/oppgradering av IE er meget velkommen. Kjører uten problemer.

Endret av butare
Lenke til kommentar
Hvorfor i allverden skal jeg gå tilbake til Explorer når jeg kan bruke Firefox?

6741108[/snapback]

Om du ikkje er fornøyd med IE kan du benytte anledninga til å teste ut beta/RC-versjonane og kome med konstruktive tilbakemeldingar. Du kan faktisk bidra med noko i staden for å klage på eit forum. :)

Lenke til kommentar
Får håpe denne kommer til å følge standarder på normal måte. For i så fall gleder jeg meg til at man kan slippe å tenke på spesiell IE-koding når man designer.

6740723[/snapback]

Det gjør den ikke, ikke CSS3 ivertfall, tror det var slik at CSS2 var delvis støttet og CSS3 ikke var støttet i det hele tatt.

 

Blir mer og mer irritert over Microsoft og IE

6740784[/snapback]

CSS3 er fortsatt en "working draft", så de kan vel egentlig ikke klandres for å ikke støtte dette. Jeg vet at Opera støtter noe av det, men det er jo egentlig dumt å begynne å implementere ting som det ikke er helt bestemt hvordan skal være, siden vår kode da må endres hvis Opera endres...
Lenke til kommentar
Hvorfor i allverden skal jeg gå tilbake til Explorer når jeg kan bruke Firefox?

6741108[/snapback]

Om du ikkje er fornøyd med IE kan du benytte anledninga til å teste ut beta/RC-versjonane og kome med konstruktive tilbakemeldingar. Du kan faktisk bidra med noko i staden for å klage på eit forum. :)

6741659[/snapback]

 

Syntes bare explorer er så dårlig :D

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...