Gå til innhold

Blizzard jobber med tre nye spill (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjenstår å se blizzards utvikling etter at roper og gjengen forlot skuta. De var vel delvis med på WoW, så det er vel delvis ett produkt av deres kreative kraft og integritet. Men hvordan blir det i fremtiden? Spesiellt med nye spill som ikke har fått innput fra dem.? Er det ikke vivendi som til syvende sist styrer skuta nå? Jeg har bange anelser.

Lenke til kommentar
Det gjenstår å se blizzards utvikling etter at roper og gjengen forlot skuta. De var vel delvis med på WoW, så det er vel delvis ett produkt av deres kreative kraft og integritet. Men hvordan blir det i fremtiden? Spesiellt med nye spill som ikke har fått innput fra dem.? Er det ikke vivendi som til syvende sist styrer skuta nå? Jeg har bange anelser.

6740739[/snapback]

 

BC vill vell kansje gi oss en liten smakebit på det...

 

Blizzard har laget noen av tidenes beste spill, Diablo, Warcraft, Starcraft... :love:

Lenke til kommentar
får håpe de legger til my bra vis de planlegger en wow exp vært år

6740502[/snapback]

 

Har du spilt noen av de senere Blizzard-spillene, så har utvidelsespakkene lagt til utrolig mye, og radikalt forandret hvordan spillet spilles. Prøv å spille Diablo 2 uten Lord of Destruction, så ser du hva jeg mener.

 

Samme gjelder Starcraft + Brood wars og WC3 + Frozen throne. Men, såklart, dette er jo bare melking, og bare for å tjene penger. Fy, for noen griske spillutviklere!

Lenke til kommentar

Diablo3 kommer nok til å bli annonsert i høst ja... Blizzard har nylig registrert tonnevis med diablo3-domener, bl.a. www.diablo3.no ;) alle peker til blizzard... I tillegg ansetter de nye folk:

 

The team behind Diablo I and II is looking for an artist specializing in the creation of user interface art. This artist will create such things as in-game background screens, UI containers/borders, item icons, character portraits, etc. The ideal candidate has strong painting skills, the ability to adapt their style, and feels comfortable working in a team environment.

 

http://www.blizzard.com/jobopp/artist-ui.shtml

 

Gleder meg!

Lenke til kommentar

Blæh, øynet et ørlite håp om å høre rykter om Warcraft 4, men så får jeg Wow og Diablo slengt i trynet. Starcraft skal jeg ikke krangle på, det er noe jeg virkelig ser fram til, men for min del kunne verden godt vært foruten Diablo og Wow.

 

Hvem vet, kanskje jeg endrer synet mitt på Diablo når det nye spillet kommer, men Wow er neppe noe jeg blir og etablere et forhold med.

Lenke til kommentar

Skal vel ikke så veldig mye til for å gjette seg frem til at de vil fortsette de to spillseriene som ikke har fått noen spill i det siste. Med andre ord Starcraft 2 og Diablo 3.

 

Når du tenker på Blizzard sin utvikling opp gjennom årene, så er dette en ganske sannsynelig gjettning. Derimot er det litt verre hva det 3. spillet kan være, om det ikke er noe så enkelt som nok en World of Warcraft expansion. Eller det kan mot all forventning være noe helt nytt som ikke baseres på noen av de 3 universene Blizzard har bygd opp.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...