Gå til innhold

Du kan fortsatt bli testpilot


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sannsynligheten for at jeg blir valgt er vel minimal. Har ikke testet mange av de tjenestene de spurte etter og sender heller ikke mye MMS fordi telefonen min er relativt søpplete.

 

 

Lykke til folkens.. en gratis kjempetelefon hadde ikke vært meg imot :)

6739996[/snapback]

Og akkurat derfor kan du bli en tester. Må huske på at Telenor ikke bare er ute etter folk som bruker dette mye, de vil også ha testdata på om "folk som ikke bruker dette mye" kanskje kan vendes over til å bruke det mye.

Lenke til kommentar
Sannsynligheten for at jeg blir valgt er vel minimal. Har ikke testet mange av de tjenestene de spurte etter og sender heller ikke mye MMS fordi telefonen min er relativt søpplete.

 

 

Lykke til folkens.. en gratis kjempetelefon hadde ikke vært meg imot :)

6739996[/snapback]

Og akkurat derfor kan du bli en tester. Må huske på at Telenor ikke bare er ute etter folk som bruker dette mye, de vil også ha testdata på om "folk som ikke bruker dette mye" kanskje kan vendes over til å bruke det mye.

6741574[/snapback]

 

 

Godt poeng. Håper det hjelper, men jeg skulle kanskje vært mer positiv når det gjelder alle de fotball tjenestene de spurte om :D

Lenke til kommentar
Godt poeng. Håper det hjelper, men jeg skulle kanskje vært mer positiv når det gjelder alle de fotball tjenestene de spurte om  :D

6750291[/snapback]

Nei, du bør alltid svare sant. De er sannsynligvis på utkikk etter folk som bruker slike tjenester i dag, men også folk som ikke ser på fotball for å se "hva finner disse menneskene på med 3G da?", eventuelt om tjenesten er god nok til at du blir fotball-fan ;)

Lenke til kommentar
Godt poeng. Håper det hjelper, men jeg skulle kanskje vært mer positiv når det gjelder alle de fotball tjenestene de spurte om  :D

6750291[/snapback]

Nei, du bør alltid svare sant. De er sannsynligvis på utkikk etter folk som bruker slike tjenester i dag, men også folk som ikke ser på fotball for å se "hva finner disse menneskene på med 3G da?", eventuelt om tjenesten er god nok til at du blir fotball-fan ;)

6756281[/snapback]

 

 

 

hehehe.. finner de en tjeneste som gjør at jeg blir fotball-fan er dem gode :D

 

Svarte ærlig på alle spm, og det er jo veldig greit. Da jeg kom til slutten så måte jeg jo godta at de sjekket opp hvilken type bruk jeg hadde også.

 

Krysser fingrene for alle her som har deltatt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Lurer på når trekningen av de heldige er klar. Venter spent på om jeg er en av dem.

6835787[/snapback]

Om du er med får nok du også en mail idag. ;)

 

 

Til dere som klager over utvidet søknadsfrist, de har også oppjuster antall testtelefoner fra 80 til 500.

6899018[/snapback]

 

Jøss.. er du en av de heldige?

 

Ingen mail her i huset så da ble det nok ikke noen ny telefon på meg.

Lenke til kommentar
Valgte selvfølgelig N73, men ser ut alle fikk den uansett.

 

Vi gikk opprinnelig ut med Nokia N80 som testtelefon i programmet.  N80 feilet på mange av våre interne tester, og vi har derfor valgt å bruke kun den siste modellen - N73 - i programmet.
Ikke er jeg overrasket. :roll:

6899403[/snapback]

 

Jøss er det avgjort ja.... Jeg ble ikke valgt heller. Gratulerer til alle som får N73 gratis.... :)

Lenke til kommentar

"Gratulerer! Du er blitt valgt ut som deltaker i Telenor og Nokias pilotprogram!

 

 

 

Du er en av de heldige som er plukket ut til å delta i Telenor og Nokias pilotgram. Det skulle opprinnelig være 80 deltakere i programmet, men fordi pågangen har vært så stor har vi utvidet antallet til hele 500 personer."

 

"For å kunne delta i programmet, vil du få tilsendt den mest moderne mobiltelefonen fra Nokia - deres helt nye N73. En glimerende 3G-telefon med 3,2 megapiksel-kamera og unik Carl Zeiss-optikk! Telefonen blir sendt i løpet av kort tid til adressen du registrerte deg med. Den vil trolig være hos deg i løpet av neste uke"

 

Tøft :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...