Gå til innhold

Telio passerer 100.000 abonnementer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Har Telio her hos meg nå. Kan bare si jeg er fornøyd, men: Jeg er en person som tenker på økonomi. Modemet til Telio (en Sipura) må så klart stå på for at man kan motta telefoner og ringe ut, pluss at modemet til bredbåndsleverandøren må også stå på. I lengden så blir dette dyrt strømmessig. Nå sier ikke jeg at disse modemene sluker veldig mye strøm, men strøm sluker de uansett. Disse to modemene står på 24/7 og jeg tenker litt på det.

 

Grunnen til at jeg valgte Telio er jo nettopp pga. prisene. Har også mobilabonomentet, men foreløpig bruker jeg det ikke intill videre. Jeg kunne fint klart meg uten Telio og brukt TeleVoip som ikke har månedsavgift, men det har seg slik at jeg ringer utenfor Norges grenser og det er der Telio er en god konkurent når det gjelder priser.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Prisliste Utland, gruppe 1 - 4

 

Prislisten for gruppe 1- 4 gjelder for alle vanlige hjemmetelefoner/geografiske nummer

 

Gruppe 1 :  Sverige, Danmark, Finland, Island, Storbritannia, Irland, Nederland, Belgia, Luxemburg, Frankrike, Monaco, Spania, Kanariøyene, Portugal, Tyskland, Sveits, Østerrike, Liechtenstein, Italia, Vatikanstaten, USA, Canada

 

    * Startavgift :  0,00 kr

    * Minuttavgift : 0,00 kr

 

 

Gruppe 2 :  Argentina, Australia, Chile, Estland, Hellas, Hong Kong, Israel, Japan, Kina, Kroatia, Malaysia, New Zealand, Polen, Puerto Rico, Russland, San Marino, Singapore, Slovakia, Slovenia, Sør-Korea, Taiwan, Tsjekkia, Ungarn

 

    * Startavgift :  0,00 kr

    * Minuttavgift : 0,00 kr inntil 100 minutter per måned (totalt), deretter 0,49 kr/min

 

 

Gruppe 3 :  Andorra, Bahamas, Bermuda, Brasil, Brunei, Bulgaria, Colombia, Costa Rica, Gibraltar, Guadelope, Guam, India, Jamaica, Kypros, Malawi, Pakistan, Panama, Peru, Serbia & Montenegro, Sri Lanka, Sør-Afrika, Thailand, Tyrkia, Venezuela, Jomfruøyene (US)

 

    * Startavgift :  0,00 kr

    * Minuttavgift : 0,00 kr inntil 50 minutter per måned (totalt), deretter 0,99 kr/min

 

 

Gruppe 4 :  Albania, Algerie, Anguilla (Leeward-øyene), Armenia, Aruba, Bangladesh, Barbados, Benin, Bolivia, Bosnia-Hercegovina, Botswana, Burundi, Cayman-øyene, De Nederlandske Antiller, Den Dominikanske Republikk, Den Sentralafrikanske Republikk, Ecuador, El Salvador, Filippinene, Fransk Guyana, Gabon, Georgia, Ghana, Grenada, Guatemala, Indonesia, Iran, Jomfruøyene (UK), Kasakstan, Kirgistan, Kongo, Kuwait, Laos, Latvia, Libanon, Litauen, Macau, Makedonia, Malta, Martinique, Mexico, Moldova, Mongolia, Mosambik, Namibia, Niger, Nigeria, Paraguay, Reunion, Romania, Rwanda, Saipan, Samoa US, Swaziland, Trinidad & Tobago, Uganda, Ukraina, Uruguay, Usbekistan, Zambia, Zimbabwe

 

    * Startavgift :  0,00 kr

    * Minuttavgift : 0,00 kr inntil 25 minutter per måned (totalt), deretter 1,99 kr/min

 

Prisliste Utland, gruppe 5

 

Prislistene for gruppe 5 gjelder for alle øvrige destinasjoner til vanlige hjemmetelefoner/geografiske nummer, samt alle destinasjoner for mobil og spesialnummer

 

    * Prisliste øvrige destinasjoner til vanlige hjemmetelefoner/geografiske nummer i utlandet

    * Prisliste mobil og spesialnummer i utlandet

    * Startavgift :  0,00 kr

    * Minuttavgift : Minimum 25 % rabatt på Telenors gjeldende priser, bortsett fra satelitt som faktureres til gjeldende Telenorpriser.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...