Gå til innhold

Demo av Joint Task Force (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Laster ned nå, det ser fett ut. Får vel se om det faller i smak, så kanskje lommeboka blir med og kjøper det...

6728606[/snapback]

 

 

hmmm, Lastet ned demoen til pc'en min, men når jeg kommer inn i spillet så er ALT stort. Ser bare en meny og det er "start". Ser ingenting annet. Noen som har samme problem?

Lenke til kommentar

Dette var bedritent.

 

Hvorfor klarer de ikke å la lik ligge igjen, men bruker tid på å reklamere for at de har Ageia?

 

Og hvorfor forsvinner krater etter eksplosjoner og ødelagte kjøretøy?

 

Soldiers: Heroes of World War 2 er ikke bare mye bedre, men også billig nå.

 

Lei av å bli skuffet av demoer nå. :(

Lenke til kommentar
Dette var bedritent.

 

Hvorfor klarer de ikke å la lik ligge igjen, men bruker tid på å reklamere for at de har Ageia?

 

Og hvorfor forsvinner krater etter eksplosjoner og ødelagte kjøretøy?

 

Soldiers: Heroes of World War 2 er ikke bare mye bedre, men også billig nå.

 

Lei av å bli skuffet av demoer nå.  :(

6732282[/snapback]

 

Ja, det er synd at lik ikke blir liggende, og at krater forsvinner. Forhåpentligvis blir det ikke slik i den utgitte versjonen, eventuelt så kommer det en patch som tillater at lik blir liggende, etter at spillet kommer ut.

 

Når det gjelder Soldiers: Heroes of World War 2, så kan man ikke akkurat sammenligne et spill som har andre verdenskrig som tema med et spill dær du skal bekjempe terrorister i 2007.

Lenke til kommentar

Synes at JTF ikke lever opp til forventningene........likte ikke denne demoen alt forsvinner jo......nei da e COH demoen sykt mye bedre selv om lika forsvinner.

Kommer nok ikke til å kjøpe jtf.......laster d nok ned på en torrent senere hvis jeg gidder..........men SKAL ha CHO når d kommer ut:) :dribble:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...