Gå til innhold

Wii-fekting i Twilight Princess (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wii blir helt klart det mest orginale consolen på markede.

 

PS3 er jo en PS2 med bedre grafikk samme med 360.

 

Wii er noe helt nytt

6722689[/snapback]

Enig der igrunnen. Wii blir som med Nintendo 64 som hadde en helt ny type kontroll med analog spak og forandret konsollene for alltid!

Lenke til kommentar
Hmm.. Zelda er jo en genial spillserie som jeg aldri har spillt, så vurderer å kjøpe Wii. Noen som har en N64 å låne ut også?  :thumbup:

6722868[/snapback]

 

Har du gamecube er det mulig å få tak i Zelda OOT sammens med Zelda Windwaker. Jeg kjøpte den pakken selv.

 

Tror det kanskje var en limited greie.

Lenke til kommentar
Hmm.. Zelda er jo en genial spillserie som jeg aldri har spillt, så vurderer å kjøpe Wii. Noen som har en N64 å låne ut også?  :thumbup:

6722868[/snapback]

 

Har du gamecube er det mulig å få tak i Zelda OOT sammens med Zelda Windwaker. Jeg kjøpte den pakken selv.

 

Tror det kanskje var en limited greie.

6722888[/snapback]

Å, Husker du hva den het? kan evt. låne en gamecube av noen kamerater.

Lenke til kommentar
Hmm.. Zelda er jo en genial spillserie som jeg aldri har spillt, så vurderer å kjøpe Wii. Noen som har en N64 å låne ut også?  :thumbup:

6722868[/snapback]

 

Har du gamecube er det mulig å få tak i Zelda OOT sammens med Zelda Windwaker. Jeg kjøpte den pakken selv.

 

Tror det kanskje var en limited greie.

6722888[/snapback]

IKKE spill det Zelda-spillet der. NEVER. Det er Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest, og trass i navnet er det bare en rævva versjon av originalen. Jeg mener - noen flere enn meg må ha lagt merke til at de bruker KUHODER i veggene i fisken (Jabu-Jabu) som switcher. Det funker ikke i det hele tatt. :wallbash:

 

Og vanntempelet? Nesten akkurat samme som originalen, bort sett fra at en del av det er ubrukt (du kommer ikke inn dørene, fordi du skal rett og slett ikke inn der i Master Quest).

 

Gå for originalen, du. :yes: Jeg rundet det for syvende gang eller noe slikt før sommeren, og alt er like bra nå som første gang. :love:

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...