Gå til innhold

Samlerutgave av Gothic III (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Combat var ikke helt i boks ennå iflg.......Gamespy tror jeg det var. Jeg tenker at hvis combat er som i G2 er jeg fornøyd.

 

For jeg skal ikke ha samlerutgaven......neeeeeeeida.

6724666[/snapback]

Hehe. Er combat-systemet som i G2 kommer jeg nok til å knekke DVDen i biter. Håper på en god alternativ-versjon vi kan enable i Options iallefall

Lenke til kommentar

Jeg har allerede bestilt CE av spillet, lenge før jeg fikk vite denne informasjonen (gjør det av prinsipp, samme hva innholdet er). Informasjonen varmer mildt sagt mitt hjerte. Amuletten skal jeg sannelig gå med til daglig, samme hvor nerdete det måtte være. Soundtrack-plata kommer til å bli ødelagt etter en måned, da jeg sannsynligvis vil spille den om og om igjen i all evighet. Kartet og boka.. åååhh, alt sammen! :love:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Jeg har allerede bestilt CE av spillet, lenge før jeg fikk vite denne informasjonen (gjør det av prinsipp, samme hva innholdet er). Informasjonen varmer mildt sagt mitt hjerte. Amuletten skal jeg sannelig gå med til daglig, samme hvor nerdete det måtte være. Soundtrack-plata kommer til å bli ødelagt etter en måned, da jeg sannsynligvis vil spille den om og om igjen i all evighet. Kartet og boka.. åååhh, alt sammen! :love:

6725036[/snapback]

 

som en av dem som gikk med lotr ring i kjede som jeg hadde fått i lotr kø, bøyer jeg hode i respekt

Lenke til kommentar

Enkelt og greit: Nei. Man er fortsatt den navnløse helten fra de tidligere spillene. Noe annet ville vært både dumt, upassende, og trist.

 

EDIT:

 

Jeg har allerede bestilt CE av spillet, lenge før jeg fikk vite denne informasjonen (gjør det av prinsipp, samme hva innholdet er). Informasjonen varmer mildt sagt mitt hjerte. Amuletten skal jeg sannelig gå med til daglig, samme hvor nerdete det måtte være. Soundtrack-plata kommer til å bli ødelagt etter en måned, da jeg sannsynligvis vil spille den om og om igjen i all evighet. Kartet og boka.. åååhh, alt sammen! :love:

6725036[/snapback]

 

som en av dem som gikk med lotr ring i kjede som jeg hadde fått i lotr kø, bøyer jeg hode i respekt

6725154[/snapback]

 

Jeg må være ærlig å innrømme at innlegget ditt var ekstremt klussete skrevet. :p

 

Likevel, jeg tror jeg skjønner hva du mener. Jeg synes det er mer nerdete, og kanskje også mye mer spesielt, å gå rundt med Gothic-amuletten enn å gå med en LotR-ring i kjede. LotR vet ALLE hva er nå, så de fleste kan lett skaffe seg en slik ring. Da blir det ikke det samme. Gothic er fortsatt litt "ukjent", så det blir mye finere å gå med amuletten, synes jeg. :love:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...