Gå til innhold

Utholden mp3-spiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Dessverre kan du ikke vise bilder eller spille av video på A215. Spilleren har nemlig ikke fargeskjerm"

 

Hvorfor er dette noe å grine av? en skjerm som skulle ha vært brukbart til dette hadde gjort spilleren betraktelig større og dyrere. noen er bare interessert i en mp3spiller som er liten og nett og ikke altfor dyr. en unødvendig merknad. forøvrig så var 50timers levetid veldig imponerende.

Lenke til kommentar
Den nye spilleren har en batterilevetid på så mye som 50 timer, som den tyner ut av et vanlig AA-batteri.

 

50 timer?! :O

 

Som overnevnte sier: Hadde det vært skjerm for å vise bilder og film hadde den vært større, dyrere og hatt dårligere batterilevetid, og det ER jo batterilevetiden som er det store plusset i denne MP3-spilleren!

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke batteritiden er så imponerende jeg, når det ikke er fargeskjerm, etc. etc. Vi er bare så vant til store spillere med stor skjerm som suger strøm og da blir batteritiden tilsvarende. Jeg klarer å tyne nesten 40 timer ut av min Sony HD5 :love:

 

Og at den var ledningsløs.. er det noe spesielt? Er ikke de fleste flash-baserte spillerene akkurat det? (rett på meg om jeg tar feil;))

Lenke til kommentar
Og at den var ledningsløs.. er det noe spesielt?

6709692[/snapback]

Når jeg leste forsiden trodde jeg den hadde blåtann. :(

 

Synes heller det er flaut at nesten ingen spillere har 50 timer spilletid enn at det er imponerende. Når mine siste telefoner (K750i og K800i) uten å være dedikerte MP3-mobiler spiller ca 15 timer er det rart MP3-spillere ikke klarer mye mer (iPod Nano - 14 timer, Creative Zen V Plus - 15 timer og MPIO HD400 - 15 timer). Jeg kommer vel ikke på mer enn to-tre spillere på 4 - 30 GB som spiller mer enn 20 timer. :hrm:

Lenke til kommentar
Sony har altid vært gode på batterikapasitet på mp3 spillere. Men det har de nesten aldri fått skryt for... merkelig nok.

6711122[/snapback]

Det er sant, HD5 er et godt eksempel på det. Desverre sliter spilleren litt med større øretelefoner.

6712197[/snapback]

 

Det er bare å cracke det.

6713096[/snapback]

 

Stemmer, veldig enkelt (er kun en EU-sperre på de kjøpt innenfor Europa). Eller bare venne ørene sine til litt lavere volumer. (om du ikke har skadet ørene dine funker det bra å sette volumet ganske lavt, høre på det noen timer, og så skru det opp, men til lavere enn det du hadde først.. da høres det høyt ut.. funket for meg hvertfall=)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...